دارنده ۲ مدال برنز جهان با دفاع از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: اشتباه خودم مقابل حریف آمریکایی باعث شد بازنده میدان را ترک کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر پس از ۹۰ دقیقه تلاش و در حالی که تا دقیقه پایانی از حریف خود پیش بود بر اثر یک اشتباه پیروزی را با تساوی عوض کرد.
راننده فراری در مورد نگرش خود به اشتباهات انجام شده در پیست و همچنین نحوه کنار آمدن با یک ماشین غیرقابل پیش‌بینی در این فصل صحبت کرد.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از فرقه تروریستی را جبران کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.
کاپیتان تیم ملی کاراته با ابراز ندامت امیدوار است محرومیت 6 ماهه اش از سوی کمیته استیناف تعلیق شود.
نیروی هوایی اوکراین اعلام کرد: پهپادی که چند روز پیش در کیف سرنگون شد، پهپاد TB۲ اوکراینی بوده است.
یک جنگنده سوخو-۳۴ روسیه به اشتباه بمبی را بر فراز یکی از شهرهای این کشور رها کرد.
رحیم حسنوف آذربایجانی بعد از باخت برابر حریف ارمستانی خود حرکت غیرورزشی انجام داد و با مشت به صورت او کوبید.
اشتباه مهلک علیرضا رضایی کافی بود تا معین عباسیان در اولین بازی ثابت خود برای مس به گل برسد.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
سرمربی تیم ولووز معتقد است که اگر داور به اشتباه گل تیمش را آفساید اعلام نمی کرد، پیروزی مقابل لیورپول دور از دسترس نبود.
یکی از بزرگترین غایبان دربی نود و نهم ابوالفضل جلالی، مدافع چپ ملی‌پوش استقلال بود که به دلیل مصدومیت بازی را از دست داده بود.
این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
یورگن لوکادیا با پاس اشتباه خود در بازی با تراکتور زمینه‌ساز گل تیم حریف شد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک در واکنش به ناکامی در فینال رقابتهای جهانی صربستان گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این باخت را با پیروزی جبران کنم.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
آمدم زود کشتی را تمام کنم و هشت بر صفر ببرم که به تایم دوم نکشد ولی متاسفانه فن را روی خودم انداختم.
بعد از 51 بازی در لیگ برتر، لیورپول بالاخره امروز در خانه فولام به حریف خود پنالتی داد.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ