عباس ملکی، کارشناس انرژی گفت: این حرف اشتباه است که مذاکره کننده‌های ما عمدا دارند مذاکرات را طول می‌دهند، هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر ما است؛ ما باید این مسأله را تمام کنیم. با توجه به انتخابات نوامبر ایالات متحده و بعد هم ۲۰۲۴ ریاست جمهوری، بهتر است که این کار را زودتر انجام بدهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: سیاست ما، معرفی ستاره‌های جدید به فوتبال ایران و خدمت به تیم‌های ملی است و این فلسفه را به صورت جدی ادامه می‌دهیم.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صمت را تبریک گفت.
عباس حاج کناری، قهرمان اسبق کشتی جهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد تاجیکستان معرفی شد.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
این رویکرد خشم شماری از فیلمسازان مستقل و بخش کنندگان ایرانی را در پی داشت، چرا که متکی به نگرشی کور نسبت به سینمای ایران بود؛ نگرشی که اگر قرار بود سی سال پیش اساس کار جشنواره‌های بین المللی قرار بگیرد، حتی عباس کیارستمی نیز پشت در جشنواره‌های بین المللی باقی می‌ماند ! در عوض فیلم‌های دارای مضمون مرتبط با ایران انتخاب شده بود که به واسطه ساختار فنی ضعیف، با وجود گارد سیاسی جشنواره، باز هم به بخش مسابقه اصلی راه نیافتند
عباس کشاورز، معاون پژوهشی مرکز ملی مطالعات کشاورزی و آب اتاق ایران نیز در این نشست توضیح داد: وضعیت آب کشور در حدی جدی است که ما آن را به‌عنوان ابرچالش کشور می‌دانیم، بنابراین موضوع کاملا ملی و همگانی است و تمام نقاط کشور با این چالش مواجه هستند.
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
ملی پوش سابق کشتی ایران در ماجری خبرساز ادعا‌های عباس جدیدی از او حمایت کرد.
عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگتر‌های خودم قائل هستم، اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند، اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند.
عباس عبدی نوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
عباس عبدی ننوشت: دولت چین به دولتمردان کنونی ایران یاد داد که منافع ملی یعنی چه؟ و این خدمت بزرگی است، البته اگر این درس را گرفته باشند. این آغاز ماجرا است و مرحله‌ای برای دوشیدن بیشتر ما و منطقه.
جمعی از شاعران محفل ادبی تغزل در خانه شعر و ادبیاتِ منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به تازگی شعری با موضوع «تیم ملی فوتبال ایران» سروده‌اند.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
عباس باقرپور، سفیر ایران در اتریش در اردوی تیم ملی حاضر شد و با کارلوس کی روش و هم چنین ملی پوشان دیدار کرد.
عباس سرخاب بازیکن سابق تیم ملی به عنوان دستیار جدید عبدالصمد مرفاوی به کادرفنی تیم فوتبال جوانان اضافه شد.
با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد.
رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاریخ اندیشه در اسلام و ایران قله­‌های رفیعی را در مقیاس جهانی بخود دیده و گنجینه­ کم­ نظیر و بسیار ارزشمندی را که حاوی نظریه­‌ها و ایده­های اساسی و ماندگار است، در اختیار دارد.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ