تیم ملی فوتبال ایران که پس از جام‌جهانی در دیداری حضور پیدا نکرده است، پس از تغییر در کادر فنی خود برای نخستین بار به مصاف تیمی خواهد رفت که با تحریم از سوی فیفا مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود مقابل روسیه نیز تن به شکست داد.
سفیر ایران گفت که تهران و مسکو می‌توانند همکاری خوبی در زمینه هواپیمایی با هم داشته باشند و ما با جدیت در این خصوص در حال فعالیت هستیم.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
روسیه به تیم ملی ایران ویزا نداد!
سفر تیم فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
سفر تیم ملی فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
بنابر آنچه که رییس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند، مشخص نیست که این کشور مسابقه مجددی مقابل ایران در فیفادی ماه ژوئن داشته باشد.
وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه تهران و مسکو از رویکرد غرب در قبال کشرهای جهان ناراضی هستند، از احیای روابط تهران- ریاض استقبال کرد.
این‌ها نشان می‌دهند که چین سعی دارد تبدیل به یک قدرت چندضلعی در دنیا شود و دیگر قصد ندارد خود را به حوزه‌های تجاری و اقتصادی محدود کند؛ بنابراین به نظر من چین در حال خروج از پوسته قدیمی و سنتی خودش است و حتی ارتباطش با روسیه را هم می‌توان در همین چارچوب تحلیل کرد
مذاکره‌کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین ضمن تاکید بر این که ایران، روسیه و چین برخلاف شرکای غربی توافق هسته‌ای، اراده سیاسی لازم برای احیای این توافق را دارند، ادعاهای رسانه‌ای درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران در سطحی بالاتر از ۶۰ درصد را رد کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت بزرگ آرا قطعنامه‌ای را در محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب کرده است.این قطعنامه خواستار خروج نیروهای روسیه از اوکراین و پایان درگیری‌ها می‌شود. ۱۴۱ کشور به این قطعنامه رای مثبت، ۳۲ کشور رای ممتنع و هفت کشور - از جمله روسیه - رای منفی دادند.
سفیر ارمنستان در روسیه امروز اعلام کرد: ایروان خروج از سازمان پیمان امنیت جمعی را تکذیب می کند.
واکنش تهران به مکانیسم ماشه تا حدی به پیامی که از روسیه و چین دریافت می‌کند، بستگی دارد. اگر آن‌ها از تهران بخواهند در محدوده مشخصی باقی بماند ــ مثلا، اجتناب از تلاش برای پیشبرد برنامه هسته‌ای خود، یا اخراج بازرسان، یا خروج از پیمان منع اشاعه سلاح‌های هسته‌ای‌ــ آن وقت پاسخ ایران ممکن است ملایم باشد.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
یک رسانه غربی در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف مسیری پرداخت که روسیه و ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده خواهند کرد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.
مقام دولت روسیه تأکید کرد ایران یکی از کشورهای وظیفه‌شناس پیمان منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به دنبال تولید تسلیحات هسته‌ای است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ادعاها درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین از ایران را دروغ دانست.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: مسکو و تهران در زمینه سوآپ نفت و گاز همکاری و مسیرها و مکانیسم های اجرای این طرح را بررسی می کنند.
لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی و به خصوص آمریکا از دلار استفاده منفی کردند و قوانین سازمان تجارت جهانی را برای خودشان تفسیر و تحلیل کردند.
روسیه حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ