مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ این فصل هم جام قهرمانی بوندسلیگا را به خانه ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.
بورنموث در اقدامی شوکه کننده دست به اخراج گری اونیل زد، مربی که این تیم را از سقوط نجات داده بود.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
مسعوت اوزیل ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه رئال‌مادرید، رسما خداحافظی خود را اعلام کرد.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
توری، ۶۸ ساله، در بیانیه‌ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش روزنامه تورنتو استار را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.
نفتی‌ها سال گذشته نیز در اوایل ماه اسفند، با هدایت علیرضا منصوریان موفق به شکست پرسپولیس در آبادان شدند.
محمد آقاجانپور در اوایل نیمه دوم دروازه تیمش را نجات داد و نگذاشت بازی به تساوی کشیده شود.
احمد مومن‌زاده، ستاره اوایل دهه هشتاد استقلال در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست.
روزنامه واشنگتن‌پست در اوایل ماه دسامبر نوشته بود: توکیو در پی خرید «صد‌ها فروند موشک کروز تاماهاک» از ایالات‌متحده است. یک مقام ارشد دولت ژاپن به این روزنامه گفته بود: «این موشک‌ها که بیش از ۱۰۰۰ مایل (۱۶۰۹ کیلومتر) برد دارند، می‌توانند اهداف مهم نظامی در سرزمین اصلی چین را در تیررس ژاپن قرار دهند.»
دولت سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه را مطابق با آخرین بسته تدابیر اتحادیه اروپا که در اوایل ماه جاری تصویب شد، گسترش می‌دهد.
ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
هواداران قطری با در دست داشتن عکس مسوت اوزیل در ورزشگاه قصد داشتند دورویی آلمانی‌ها را نشان بدهند.
کلر اونیل وزیر کشور استرالیا  اعلام کرد دولت غیرقانونی کردن پرداخت باج به هکرهای سایبری را بررسی می کند. اخیرا حملات سایبری متعددی اطلاعات میلیون ها کاربر استرالیایی را فاش کرده است.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که دوره‌های افسردگی در اوایل زندگی با از دست دادن حافظه در آینده مرتبط است. افرادی که در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند، در دهه ۵۰ زندگی خود دچار مشکلات حافظه می‌شوند.
مناف هاشمی در دولت حسن روحانی استاندار گلستان بود اما اوایل سال 98 و در پی سیل مهیب استان گلستان با حکم اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی از کار برکنار شد.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ