خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
سومین پیراهن باشگاه لیورپول با استفاده از یک خلاقیت جالب رونمایی شده است.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
روزنامه جام جم با انتشار فهرستی ۱۸ صفحه‌ای از اسامی منافقین، تعیین مهلت یک ماهه معرفی وکیل از سوی عوامل منافقین را آگهی کرده است.
نشریه لهستانی فکت با بازیکنی مصاحبه کرده که آن را کوتاه قامت‌ترین فوتبالیست جهان معرفی می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.
اسکای اسپورت گران ترین تیم فعلی جهان را بر اساس ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت معرفی کرد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
باشگاه الاتحاد با انتشار یک عکس تایید کرد که کریم بنزما، ستاره فرانسوی‌ای که به تازگی به خدمت گرفته، با پیراهن شماره 9 این تیم به میدان خواهد رفت.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
در این قاب، «دختری جوان» را با «پیراهن و شلوار»، «بدون مانتو» و با یک «شال نازک و نصفه»، در حال معرفی کتاب به رهبر انقلاب می بینیم. / برترین ها
تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
اولین بار که پلیس یک سگ روباتی معرفی کرد، سه سال پیش (۲۰۲۰) بود که منتقدان، چنین روباتی را ترسناک و نامطلوب خواندند و به دلیل فشار منتقدان ضد سگ روباتی، این روبات نتوانست کار خود را شروع کند. اما اکنون رئیس پلیس نیویورک به این نتیجه رسیده است که وجود چنین روباتی برای حفظ امنیت شهروندان و همچنین نیروی پلیس ضروری است.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
سرمربی آلومینیوم برای چهارمین بازی پیاپی از بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه استفاده کرد.
مدیران تیم فوتبال آریوی اسلامشهر محمد نیک‌سیرت مهاجم سابق استقلال را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرده‌اند.
ضربات ایستگاهی و شوت از پشت محوطه: یحیی این یک ماه دشوار را اینگونه بدون مهاجم و با موفقیت سپری کرد.
مهدی تارتار با تعویض ابوالفضل طاهرنژاد، یک بازیکن جدید را به لیگ برتر ایران معرفی کرد.
شیائومی با معرفی نخستین دسکتاپ خودش رسماً وارد بازار کامپیوتر‌های شخصی (PC) شد. شیائومی مینی هاست، نام این کامپیوتر جمع‌وجور است که به راحتی می‌توانید با یک دست آن را حمل کنید و بدون دردسر داخل کیف شما جای می‌گیرد. از نظر ظاهری و ابعاد مینی کامپیوتر شیائومی را می‌توان با مک مینی اپل مقایسه کرد.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
در دیدار تدارکاتی ایران مقابل اروگوئه، حمیرا اسدی به عنوان مدیر تیم ملی معرفی شده است.
یک سایت خبری از طریق یک تجزیه و تحلیل آماری امیدوارترین و ناامیدترین هواداران را در آستانه جام جهانی قطر معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ