وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم، پیش‌بینی می‌شود بخش شیرین‌سازی این پروژه اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
جواد اوجی گفت: حدود ۱۲ میلیون تن ظرفیت پتروشیمی نصب شده در کشور ونزوئلا است که به خاطر تحریم‌ها فقط دو میلیون تن آن فعال است و در این خصوص قراردادهای خوبی را منعقد کردیم.
قراگوزلو گفت:به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان پیشِ رو دراستان تهران، قم و البرز، ۹ پروژه اولویت‌دار برقی،در قالب ۱۴۰ اقدامِ وزارت نیرو اجرا شده که کمک بسیاری به تامین برق پایدار میکند.
بخش اقتصادی وزارت دفاع با تدابیر وزیر دفاع طی دو سال گذشته در حوزه صنعت پتروشیمی اوج شکوفایی خود را تجربه کرده است.
رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی۱۰۰۰مگاواتی دربخش اداری کشور،پیش‌بینی شده است.
جنبش حماس و وزارت خارجه فلسطین به حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی که در نماز جمعه امروز با حضور ۲۵۰ هزار نمازگزار به اوج خود رسید، واکنش نشان دادند.
اوجی در خصوص اخباری مبنی بر صادرات گاز مایع در ماه جاری از سوی وزارت نفت تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) «پروپان و بوتان» که به‌هیچ‌عنوان قابلیت تزریق به خطوط سراسری گاز را ندارد، در حال صادرات است، در زمینه تعهدهای صادراتی گاز نیز هم‌اکنون در حال کنترل هستیم.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای أکید کرد: اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی نشان دهنده اوج تزویر سران غربی و هراس جوامع سکولار و استبداد تفکر ماتریالیستی است.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر چین از این سیاست دست برداشته و مقداری این سیاست را کنار گذاشتند. زیرا نتیجه‌بخش نبوده است. درباره آمار واکسیناسیون هم وقتی سیاست کرونای صفر را در نظر می‌گیرید، مقداری میزان واکسیناسیون هم کاهش می‌یابد؛ حال اکنون که سیاست کرونای صفر در چین به نتیجه مطلوب نرسیده و آن را کنار گذاشتند، طبیعتا به نظر می‌آید که نسبت به خیلی از کشورها، سطح ایمنی در چین پایین آمده است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
اوجی گفت: وزارت نفت به عنوان متولی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افزون بر تلاش برای گسترش همکاری‌های راهبردی در حوزه‌های مختلف انرژی، از همکاری شرکت‌های ایرانی و روسی حمایت می‌کند
«جواد اوجی» و هیات همراه برای حضور در نشست وزارتی شراکت سبز آسیا و دیدارهای چند جانبه تهران را به مقصد توکیو ترک کردند.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
اوجی گفت: وزارت نفت یک میلیارد دلار از درآمد‌های خود را به توسعه اختصاص داده است، اما برای جبران کسری گاز نیازمند سرمایه‌گذاری است، البته که منتظر برجام و سرمایه‌گذار خارجی نمی‌ماند که اگر می‌ماند بی‌شک پارسال با قطعی گاز و برق روبه‌رو می‌شدیم.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور کنترل منطقه «اودی» در خارکیف اوکراین را به دست گرفته‌ اند.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ