سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ونسان کمپانی که توانسته برنلی را به لیگ برتر ببرد، گفت سبک مربیگری او تحت تاثیر یوهان کرویف و پپ گواردیولا است.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
ملی‌پوشان والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه ١۶ خرداد) تمرین سبکی را پیش از دیدار برابر ژاپن پشت سر گذاشتند.
آنخل دی‌ماریا اعتراف کرد که سبک بازی یووه در ابتدا برایش مشکل‌ساز شده و زمان برده تا به آن عادت کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‎‌گوید این تیم سعی کرده به سبکی بازی کند که سازگاری بیشتری با لیونل مسی داشته باشد.
استقلال خوزستان شب گذشته در اهواز و در حضور پرشور تماشاگرانش نمایش خوبی در برابر ون پارس داشت و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت.
ژوائو فلیکس، ستاره تازه وارد چلسی، تاکید کرد که سبک بازی این تیم را تهاجمی و مالکانه است دوست دارد.
گروهی از محققان دریافتند که هرچه بیشتر افراد به سبک زندگی مدیترانه‌ای پایبند باشند، خطر مرگ ناشی از سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی و سایر بیماری‌ها کاهش می‌یابد.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند در معرض خطر عوارض طولانی مدت سلامتی قرار دارند، اما یک سبک زندگی سالم ممکن است از ابتلا به این عوارض پیشگیری کند.
ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دفاع از پیروزی ارزشمند تیمش در مقابل پرسپولیس و البته حواشی این مسابقه پرداخت.
ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به دفاع از پیروزی ارزشمند تیمش در مقابل پرسپولیس و البته حواشی این مسابقه پرداخت.
جاماهال هیل توانست عنوان قهرمانی سبک وزن UFC را به دست بیاورد و حریف خود از کشور برزیل را شکست دهد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، خرید ممفیس دیپای از بارسلونا را اتفاقی مثبت برای تیمش می داند و گفت که تلاش می کند او را به روزهای اوجش در لیون برگرداند.
پدری، هافبک جوان بارسلونا، تاکید کرد که در فصل جاری باید قهرمان لالیگا شوند و با سبک و فلسفه همیشگی بارسا به این موفقیت خواهند رسید.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی، از این که دوران تیکی تاکا به پایان رسیده ابراز خوشحالی کرد.
ستاره تیم ملی مراکش به شایعاتی که پیرامون انتقال او از فیورنتینا به باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد، واکنش نشان داد.
ستاره سابق تیم ملی آلمان تاکید کرد شماره ۱۰ تیم ملی برزیل باید اولین ضربه پنالتی مقابل کرواسی را می‌زد.
آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های گذشته تیم سپاهان را آنالیز کردیم، برخی بازیکنانشان را از دست دادند و سبک بازی آنها تغییر کرده است.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
سیدمهدی صالحی معتقد است پیروزی مقابل اروگوئه انگیزه مضاعفی به ملی پوشان برای جام جهانی داد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
در نخستین رویداد ملی فعالان اقتصاد مقاومتی تجربه نهاد مردمی رسالت و الگوی تعالی اجتماعی رسالت در راستای شکل گیری کسب و کارهای خرد و خانگی به اشتراک گذاشته شد.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ