فصل جاری لیگ برتر امارات به پایان رسید و تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی با کسب 33 امتیاز و عنوان هشتمی به کار خود پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.
استان کرمان با سه سهمیه در لیگ برتر کار خود را آغاز کرد و بعد از سی هفته رقابت در لیگ برتر شانس حضور در آسیا برای کرمانی‌ها به وجود بیاید.
پادکست ورزش سه به مناسبت درگذشت پله اسطوره فوتبال جهان منتشر شد.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
پله با سه قهرمانی جام جهانی به عنوان پرافتخارترین بازیکن این مسابقات در طول تاریخ شناخته می‌شود.
پله به مارادونا پیوست. الماس سیاه برزیلی تاریخ فوتبال دنیا که سه مرتبه جام جهانی را فتح کرد، در ۸۲سالگی سرانجام مقابل سرطان تسلیم شد.
تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
پزشکان پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کردند که او برای دریافت مراقبت‌های لازم به دلیل عدم کارکرد مناسب قلب و کلیه، برای سه هفته در بیمارستان بستری شد.
پیشنهادی به فدراسیون فوتبال برزیل داده شده که به افتخار پله سه ستاره روی پیراهن خود را به سه قلب تغییر دهند.
سه قلب پله جای ۳ستاره روی پیراهن برزیل
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل پیشنهاد داد برای ادای احترام به پله، سه ستاره از پنج ستاره پیراهن تیم ملی برزیل به قلب تبدیل شود تا به قهرمانی او در سه دوره جام جهانی اشاره شود.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: آخرین باری که تعرفه گاز مشترکانی که در سه پله اول مصرفی قرار دارند تغییر کرده، مربوط به سال ۹۴ است؛ در واقع از سال ۹۴ تا امروز، تعرفه گاز مصرفی مشترکانی که تا سقف الگو مصرف می‌کنند، تغییری نداشته است.
زننده سه گل از شش گل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک رکورد قدیمی را مورد توجه قرار داد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
دارنده سه عنوان قهرمانی جام جهانی برای چندمین بار در سال جاری در بیمارستان بستری شد.
هر سه همگروه ایران در فیفادی اخیر باخت را تجربه کردند و امتیازات زیادی از دست دادند و آمریکا دو پله سقوط را تجربه کرد
دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران از برگزاری پویش «سلام یامهدی» در مسجد سهله خبر داد و گفت: در این پویش، جمعی از محبین اهل بیت (ع) از ملیت‌های مختلف گرد هم آمدند و ندای سلام یامهدی سر دادند.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند در مسیر مسجد سهله و کوفه موکب زده و دریک حرکت جمعی با محوریت سلام فرمانده به زبان فارسی و سلام یا مهدی خوانده شود.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ