پله به مارادونا پیوست. الماس سیاه برزیلی تاریخ فوتبال دنیا که سه مرتبه جام جهانی را فتح کرد، در ۸۲سالگی سرانجام مقابل سرطان تسلیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم جوانان ایران، بازی با تیم عراق بسیار سخت و‌ با پیچیدگی‌های خاص دانست.
پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد
در هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت با شدت متوسط (چیزی که ضربان قلبتان را بالا ببرد) با فعالیت‌های ساده مانند پیاده روی سریع، دوچرخه سواری یا حتی استفاده از پله به جای آسانسور می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
پیش از شروع بازی تراکتور - استقلال، یاد و خاطره اسطوره برزیلی زنده نگه داشته شد.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
پله بعداز مرگ رکورد خارق‌العاده را از مسی گرفت!
پله امروز مومیایی می شود و در طبقه چهاردهم یک گورستان با چهارده هزار طاق دفن خواهد شد! این قبرستان در کتاب گینس به عنوان بلندترین قبرستان عمودی ثبت شده است! محل استراحت ابدی پله دارای یک آبشار و موزه ماشین هست
مراسم تشییع‌جنازه پله در برزیل آغاز شده و قرار است بعد از 24ساعت ادای احترام عمومی به تابوت اسطوره فوتبال برزیل مراسم خاکسپاری او فردا انجام شود.
دورانی که فوتبالیست‌هایی مثل پله و مارادونا ظهور کردند و به‌شهرت رسیدند هنوز جامعه‌جهانی، جامعه رسانه‌ای و شبکه‌شده نبود و درواقع آن‌ها امکان تبدیل شدن به سلبریتی‌های فوتبالی را نداشتند. سلبریتی‌هایی که هویت برساخته شده رسانه‌ای داشته باشند.
پله برخلاف «دکتر سوکراتس» برزیلی‌ها یا رقیب همیشگی‌اش در دنیای فوتبال، «دیگو مارادونا» که هنوز هم جدال هوادارانشان برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ در جریان است، هرگز موضع‌گیری سیاسی علیه دولت نداشت و به واسطه ابهاماتی که در زندگی سیاسی و اجتماعی‌اش داشت، زیر ذره‌بین رفته است.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
اگر پله امروز در اروپا بازی می‌کرد، ثروتمندترین بازیکن دنیا بود.
پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها است که با سرطان مبارزه می‌کرد و در نهایت درگذشت.
تیم سفید پوش سانتوز با ده بازیکنی که وظیفه آنها پوشش دادن پله بوددر اردیبهشت 1351 به تهران سفر کرد.
پله اسطوره دوست داشتنی فوتبال برزیل در سن ۸۲ درگذشت. پله مدتها است که با سرطان مبارزه می‌کرد و در نهایت درگذشت.
«پله» اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در سن ۸۲ سالگی در گذشت.
پله، اسطوره فوتبال دنیا و برزیل، در سن 82 سالگی در شهر سائو پائولو درگذشت.
زندگی خصوصی پله، اسطوره فوتبال برزیل، در چند روز اخیر مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
پله: ۴گل در فینال! امباپه تو چه اعجوبه‌ای هستی؟
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
پله اسطوره فوتبال برزیل به دلیل ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ