فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید به بازی برگشت برابر منچسترسیتی امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
فده والورده از فشار تمرینات بدنسازی رئال مادرید گفت و اینکه چطور آنتونیو پینتوس به آنها سخت می گیرد.
تصمیم باشگاه پنارول برای تغیر نام زمین تمرینش به نام فدریکو والورده باعث شد که اشک این بازیکن جاری شود.
لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، همچنان از این که با الکس بائنا درگیر شد و با او برخورد فیزیکی داشت پشیمان نیست.
فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در پایان بازی مقابل چلسی از هواداران به خاطر اتفاقات روزهای اخیر عذرخواهی کرد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، به تشویق هواداران این تیم واکنش جالبی داشت.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، پس از بازی شب گذشته برابر ویارئال با آلخاندرو بائنا درگیر شد.
فدریکو والورده خودش را طولانی‌مدت در رئال می‌بیند و قصد دارد روزی کاپیتان تیم شود. فده می‌گوید تنها راه جدا کردن او از رئال، کشتنش است.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، شب گذشته صحنه جالبی را در بازی برابر رایو وایه‌کانو رقم زد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، شب گذشته صحنه جالبی را در بازی برابر رایو وایه‌کانو رقم زد.
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
فدریکو والورده شب گذشته در دقایق پایانی بازی با سویا مصدوم شد و لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد. خطای پاپو گومز روی او عامدانه و با هدف مصدوم کردن او بود.
فده والورده که امشب در مقابل بارسا یکی از گلهای رئال را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد می‌گوید بارسا فضای زیادی در اختیار مهاجمین رئال گذاشته بود.
فدریکو والورده امشب برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد. او یکی از ستاره های بی چون و چرای رئال در هفته های اخیر است.
والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، که بعد از درخشش در بازی دیشب رئال مادرید با ستایش سرمربی‌اش روبرو شد همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
فده والورده، ستاره جوان رئال مادرید، مدعی شد بازگشت این تیم مقابل مایورکا حاصل شجاعت آنها بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ