ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
مدیران سویا قصد دارند از شرایط رئال مادرید و مصدومیت تیبو کورتوا برای فروش یاسین بونو به صورت ویژه استفاده کنند.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، این روزها خود را در شرایطی می‌بیند که در گذشته بر امباپه و رئال مادرید تحمیل کرده بود.
طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
شواهد نشان می دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی رئال بتیس، پس از کسب رتبه ششم لالیگا اعلام کرد با شرایطی که در بتیس رقم خورده، هیچ دلیلی برای قطع همکاری با این تیم وجود ندارد.
گل تساوی سیتی مقابل رئال در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و به ادعای بی‌این اسپورت داور باید در این صحنه اعلام اوت می کرد.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
پدیده جام جهانی برزیل این روزها شرایط ناامیدکننده ای دارد.
مدیران رئال مادرید قصد دارند شرایط انتقال ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به این باشگاه در تابستان 2024 را فراهم کنند.
مراسم بهترین‌های سال فیفا در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است.
مراسم د بست در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است!
بر خلاف شایعات، در صورت صعود رئال مادرید به فینال جام باشگاه‌های جهان، تیبو کورتوا به مراکش سفر نخواهد کرد و آنچلوتی تیمش را تا پایان تورنمنت بدون او به میدان می‌فرستد.
وینیسیوس، مهاجم برزیلی رئال، امروز در مایورکا شرایطی کابوس‌وار را تجربه کرد و درحالیکه کاپیتان مایورکا بارها او را تحریک کرد در نهایت وینیسیوس بود که از داور کارت زرد گرفت.
رئال مادرید در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن، است.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
مارک آندره تراشتگن در لالیگا چهار با با بارسلونا در برنابئو مقابل رئال برنده شده و امروز در شرایطی به ال‌کلاسیکو رسیده که 624 دقیقه گلی دریافت نکرده است.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که شرایط آینتراخت فرانفکورت در دیدار سوپر جام اروپا از این تیم بهتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ