سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دیدار دو تیم آلمان و ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابتها هستند.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم‌ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.
چهار بازیکن خارجی الهلال عربستان امروز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز ژاپن ماموریت حساسی خواهند داشت.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
عاشقان فوتبال ایتالیا فرصت تماشای یک دیدار زیبا و پرهیجان را خواهند داشت، مسابقه‌ای که با حداکثر گرما و حساسیت برگزار خواهد شد
باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت دیدار با سپاهان، در تلاش است سهمیه حضور هواداران در استادیوم آزادی را افزایش دهد.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم سوپرلیگ زنان؛ پیکان فاتح دوئل مدعی‌ها شد و به صدر جدول بازگشت.
فولاد دیدار حساسی برابر الفیصلی دارد و این شانس را دارد برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
گرک بالهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا تاکید کرده که سیاست نباید نقشی در دیدار مقابل ایران داشته باشد.
کمیته انضباطی از حضور ناظران خود در یک دیدار از رقابتهای سوپر جام و یک دیدار از بازیهای معوقه لیگ در هفته پنجم خبر داد.
مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به استثنای یک بازیکن تمام بازیکنان این تیم آماده حضور در دیدار برابر ذوب آهن هستند.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان پیش از دیدار حساس این تیم مقابل نصر فردیس از حساسیت این بازی صحبت کرد.
در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
رئال مادرید امشب در حالی به مصاف اسپانیول خواهد رفت که این بازی از حساسیت خاصی برای مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، برخوردار است.
در نخستین دیدار از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، دو تیم بسکتبال ایران و ژاپن از ساعت 20:30 امشب و در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ