معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه جشن تکلیف دختران گفت: اگر جشن تکلیف درست طراحی می‌شد ما شاهد موضوعات امروز نبودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
سرمربی تیم ملی و همکارانش به همراه سرپرست تیم بازی امید ایران برابر سوریه را تماشا کرد.
بیست و پنج درصد از کل حق پخش تلویزیونی توزیع شده در لالیگا بر اساس رتبه تیمها در جدول لیگ بوده و به همین علت حتی بازی‌های هفته آخر از اهمیت زیادی برخوردار است.
امام خمینی (ره) دارای خصوصیات روحی و رفتاری منحصر به فردی بودند اما در این بین حساسیت امام به برخی نکات بسیار بیشتر بود.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم‌ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: نسبت به بررسی پرونده‌ واحدهای تولیدی و صنعتی باید حساسیت ویژه‌ای لحاظ شود.
سرمربی تیم ملی در جلسه هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ یک حساسیت ویژه داشت.
حسین رجبی گفت: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
کادرفنی مس کرمان با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر احتمالا با تیم دوم خود در جام حذفی کار را دنبال کند.
اگر به عوامل آلرژی زایی در محیط باز مثل گرده‌ها حساسیت دارید، باید بدانید که مقدار گرده‌ها در هوای سرد و برفی تقریباً به صفر می‌رسد. اما اگر به عوامل آلرژی زایی حساسیت دارید که در محیط‌های بسته هستند، متأسفانه آلرژی‌های ناشی از قارچ‌ها و مایت‌های گرد و غبار در زمستان می‌تواند تشدید پیدا کند، به ویژه اگر زمان بیشتری را در فضای بسته سپری کنید.
نخست وزیر عراق در مرحله حساسی به سر می‌برد. حساسیت این موضوع را بیش از همه، خود عراقی‌ها درک می‌کنند و دقیقا به همین دلیل است که «چارچوب هماهنگی شیعیان» (تشکل حامی اصلی السودانی) از سیاست‌های وی از جمله سیاست‌های اقتصادی و به ویژه سیاست‌های بانک مرکزی حمایت می‌کند و قبل از همه با برخورد جدی بانک مرکزی علیه قاچاق ارز موافقت خود را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام مسلحانه در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
برای دستیابی به صدرنشینی نیم فصل، یحیی گل محمدی تقابل ویژه و حساسی را مقابل نساجی قائمشهر پیش رو دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زائران برای اعزام به حج ۱۴۰۲ با حساسیت ویژه‌ و براساس دستورالعمل مدون انجام خواهد شد.
دکتر معتمدی با توجه به موقعیت ویژه‏ ایران در منطقه گفت: غفلت از دشمن و توطئه‏ او برای جمهوری اسلامی در این روزها منطقی نیست و نباید مشکلات را فقط درونی دید. به هر حال منطقه در موقعیت حساسی است و نقش ‏آفرینی جمهوری اسلامی به هیچ وجه خوشایند جهان نیست.
ساعت بدن به زمان غذا خوردن افراد حساس است، به ویژه در بافت چربی و این حساسیت با رژیم‌های غذایی پرچرب از بین می‌رود. وقتی افراد زمانی که باید بخوابند شروع به خوردن بیشتر می‌کنند، در واقع ریتم زمانی بدنشان را بهم می‌زنند.
یکی از نکات جالب توجه تمرینات تیم ملی حساسیت ویژه کی‌روش بر روی خط دروازه است.
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ