امام خمینی (ره) دارای خصوصیات روحی و رفتاری منحصر به فردی بودند اما در این بین حساسیت امام به برخی نکات بسیار بیشتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.
مربی گل‌گهر می‌گوید از حساسیت بالای بازی زا صنعت نفت آگاه هستند و با تمام توان مقابل این تیم به میدان خواهند رفت.
کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
مصطفی صداقت می‌گوید دو تیم هوادار و نساجی از نظر جدولی حساسیت بالایی ندارد اما پیشبینی می‌کند بازی سخت و درگیرانه باشد.
قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای که داشتیم باتوجه به حساسیت بالای لیگ، به این جمع‌بندی رسیدیم که تمام مسابقات هفته بیست و هشتم روز شنبه و به صورت همزمان ساعت ۱۸ آغاز شود.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای جدول در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر گفت: هیچ یک از تیم‌های مدعی قهرمانی قرعه ساده ای ندارند.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
حساسیت بسیار بالای دیدار دو تیم سایپا و استقلال خوزستان در اکباتان هم حواشی مشابه اهواز را داشت و درنهایت هم این مسابقه آخرین حضور فکری با نارنجی‌پوشان شد.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
دو مربی صاحب سبک لیگ برتر فوتبال ایران پیش از بازی لیگ در جام حدفی مقابل هم قرار می گیرند.
نساجی و پیکان از دقایقی پیش رو به روی هم صف‌آرایی کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام مسلحانه در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد بعد از باخت به بیمه تعاون گفت: برای کسب نتیجه پیروزی تنها به یک تساوی دیگر نیاز داشتیم.
حساسیت‌ بالای بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر با تصویری از مبارزه اخیر کامران قاسم‌پور و جی‌دن کاکس در مسابقات جهانی بلگراد، در اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.
تنش‌های اخیر تهران و لندن بر سر مسائلی همچون برجام، جنگ اوکراین و ناآرامی‌های اخیر ایران بر حساسیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. هر چند ماهیت ورزش فوتبال می‌بایست عاری از سیاست‌زدگی باشد، اما به نظر می‌رسد طب سیاست، رو دوشنبه دمای ورزشگاه خلیفه الریان را بالا می‌برد، تا جذابیت‌های این بازی دو چنان شود
تنش‌های اخیر تهران و لندن بر سر مسائلی همچون برجام، جنگ اوکراین و ناآرامی‌های اخیر ایران بر حساسیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. هر چند ماهیت ورزش فوتبال می‌بایست عاری از سیاست‌زدگی باشد، اما به نظر می‌رسد طب سیاست، رو دوشنبه دمای ورزشگاه خلیفه الریان را بالا می‌برد، تا جذابیت‌های این بازی دو چنان شود
با توجه به حساسیت بالای دربی تهران و احتمال مصدومیت ملی پوشان به احتمال فراوان این بازی جذاب بعد از رقاتبت‌های جام جهانی و اواخر آذرماه برگزار خواهد شد.
در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.
رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم و همچنین کامران قاسمپور و جی‌دن کاکس از آمریکا در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب عنوان قهرمانی جهان، از حساسیت بالایی برخوردار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ