شورای حقوق بشر سازمان ملل، سفیر ایران در ژنو را به عنوان رئیس مجمع اجتماعی ۲۰۲۳ این شورا انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جمهوری اسلامی ایران با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
رئیس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با «عباس بدخشان ظهوری» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
رئیس جمهوری کرواسی در دیدار با سفیر کشورمان بر توسعه روابط دوستانه و همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی تاکید کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوریه از سوی رئیس جمهور معرفی شد.
سفیر ایران در کشور کویت با رئیس باشگاه العربی دیدار کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور قزاقستان کرد.
رئیس جمهور به سفیر جدید فرانسه توصیه کرد که انتقال صحیح حقایق جامعه ایران به هیئت حاکمه فرانسه را وظیفه اصلی خود بداند.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.
عبداللطیف رشید رئیس جمهوری عراق امروز چهارشنبه میزبان محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در بغداد بود.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
رییس سازمان ملی استانداردایران برای شرکت در هفدهمین نشست مجمع عمومی و بیست و چهارمین نشست هیات مدیره فنی موسسه استاندارد واندازه شناسی کشورهای اسلامی در شهر استانبول امروزبه ترکیه سفر کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و رئیس جمهور جدید عراق دیدار و گفتگو کردند.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند.
محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور گرجستان کرد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، گفت: عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود؛ هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند گفت که عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با امضای حکمی «الکسی ددوف» را به سمت سفیر روسیه در ایران منصوب کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، سفیر این کشور در ایران را منصوب کرد.
انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ