رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
شاهرود- باغ سراب شاهرود که در زمره آثار ملی استان سمنان نیز محسوب می‌شود با تخریب گسترده انسانی روبرو شده تا جایی که می‌توان آن را فاجعه نامید.
داوری نوشت: «با بلبشو و بی‌تدبیری حاکم در دولت، نگرانم که امسال را برخلاف اسم سال، به سال “مهار تولید و رشد تورم” تبدیل کنند.»
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
اینکه نفت ملی نباشد و بخش قابل توجهی از منافع آن را بیگانگان تصاحب کنند، برای ملت چه تفاوتی دارد با اینکه نفت ملی شده باشد، اما منافع آن به دلیل بی‌تدبیری یا سوءتدبیر و سوءاستفاده، به عده‌ای محدود و خاص تعلق گیرد و توسط آن‌ها به همان کشور‌های قدرتمند انتقال یابد؟
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
عباس آخوندی نوشت: به فضای رسانه‌های غربی که نگاه کنید بسیار ملتهب است. دیشب مصاحبه یکی از نماینده‌های مجلس اروپا را مستقیم گوش کردم به وضوح می‌گفت ما در پی این هستیم که طی فرایندی اساسا مشروعیت ج.ا. ایران را در نظام بین الملل سلب کنیم.
روس‌ها با رندی و نامردی تمام و ما هم با بی‌تدبیری و موقعیت ناشناسی تمام وارد بازی روس‌ها شدیم. کشور‌ها در باره‌ی امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارند. هم‌چنان‌که ما با هیچ‌کس در دوران جنگ شوخی نمی‌کردیم. ایران باید به نحو اطمینان‌بخشی و مستقل از مذاکرات برجام خود را از بحث درگیری روسیه-اوکراین جدا کند. یک ساعت زودتر بهتر. ایران هیچ‌گونه منافعی در این جنگ ندارد. لجبازی و مقاومت در این ارتباط، هیچ مبنای منافع ملی و یا توجیه اخلاقی ندارد.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ