چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق به از سرگیری جلسات پارلمان این کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ تیم استقلال در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی میزبان ملوان است.
در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک گل یامگا صنعت و نفت را شکست دهند و با کلین شیت این بازی را به پایان رساندند.
استقلال در حالی پیروزی در دربی نود و نهم را در لحظات پایانی از دست داد که هر دو گل پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی زده شد.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
این بازی در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران، امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
استقلالی‌ها توانستند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر برتری مقابل هوادار، دروازه خودشان را مثل هفته گذشته بسته نگه دارند.
استقلال نتوانست در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از سد آلومینوم عبور کند و ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست داد.
دروازه‌بان دوم استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و هنوز نتوانسته در فصل جدید درون دروازه تیمش قرار بگیرد.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، استقلالی‌ها در خانه موفق به شکست فولاد نشدند.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری دو بر یک دست یافت.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر مهمان گل گهر سیرجان است.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از مشارکت همه گروه های ملی به ویژه جریان صدر در گفتگوهای ملی و تشکیل دولت در این کشور استقبال کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
استقلال توانست در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و در یک بازی زیبا، نساجی را شکست دهد.
سه مهاجم هدف استقلال در این فصل، هنوز موفق به زدن یک شوت داخل چارچوب نشده‌اند.
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، نفت MIS در خانه توانست مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کند.
نیمه اول دیدار استقلال و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان ساپینتو در 45 دقیقه ابتدایی چند فرصت نصف و نیمه را از دست دادند.
دو تیم استقلال و ملوان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف یکدیگر بروند.
زمان دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پیشنهاد مقتدی صدر رهبر جریان صدر در زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق ، حمایت می کند.
داشتن شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت منجر به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ