رشته بولینگ روی چمن به صورت رسمی تحت پوشش فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی خبر داد و گفت: تا پایان سال به تولید سالانه ۴ میلیون تن گندله خواهیم رسید.
سرپرست وزارت ورزش با حضور در ساختمان این وزارتخانه و حاضر شدن بر سر مزار شهدای گمنام به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کمیته‌های مردمی و داوطلبان ستاد اربعین جمعیت هلال احمر طی یک برنامه جامع عملیاتی آغاز به کار کرد.
النصر امارات برای خرید مانولو گابیادینی با این بازیکن به توافقات خوبی دست پیدا کرده است.
یزد- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد از آغاز ثبت نام تولیدکنندگان مشاغل خانگی در بازارچه‌های شهرداری یزد خبر داد.
با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره رسماً شروع به کار کرد.
یک شعبه و باجه بانک ملت در شرکت های پتروشیمی مستقر در استان خوزستان فعالیت رسمی خود را شروع کردند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.
پس از مدت ها، بالاخره ورزشکاران رشته MMA به صورت رسمی آغاز به کار کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
سانتیاگو سولاری، ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
سانتیاگو سولاری، ستاره سابق رئال مادرید، به زودی در سمتی جدید کار خود را در این باشگاه آغاز خواهد کرد.
شجاع خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی راهی مس‌رفسنجان در لیگ یک و مس‌کرمان، سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ برتر شد. او ابتدا کشتی هم می‌گرفت و در این رشته هم فعالیت می‌کرد. ضمن اینکه مدتی هم همراه پدرش در کار پرورش ماهی بود و البته همیشه آرزو داشت روزی بتواند فوتبالیست مشهوری شود و در جام جهانی بازی کند که اولی رخ داده و دومین آرزو هم احتمالاً رقم خواهد خورد.
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در توییتی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا هشت دور تحریم‌های بزرگی را اعمال کرد. در روز دوشنبه، پهپاد‌های ایران بذر مرگ و ویرانی را پاشیدند. ما کار روی نهمین بسته تحریمی را آغاز می‌کنیم.
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
مهدی قایدی که در چهار دیدار قبلی از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت آغاز می کند.
حسن راهساز فرزند مرحوم گرام راهساز در سال ۱۳۳۰ در تخت جمشید به دنیا آمد و از سن ۱۳سالگی همزمان با شروع کارگروه مرمتگران ایتالیایی موسوم به ایزمئو از سال ۱۳۴۳ با سمت مرمتکار آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۵۴ با بورسیه دوره تخصصی مرمت سنگ به مدت ۳ سال در کشور ایتالیا تحصیلات عالیه خود را در رشته مرمت سنگ تکمیل کرد و در سال ۱۳۵۷ به عنوان مدیر اجرایی کارگاه‌های مرمتی آثار سنگی هخامنشی در کشور به خدمت خود ادامه داد.
تیم فولاد خوزستان چند ساعت پس از مصاف برابر پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف اسپاد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ