اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالیت پرشور نوجوانان ده هشتادی را در تدارک مهمونی ۱۰ کیلومتری و خدمت رسانی به مردم مشاهده می‌کنید.
جمعی از خادمان فرهنگی حج با حضور در مرقد امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.
همایش توجیهی - آموزشی خادمین حج اولی اعزامی از سوی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
رئیس پلیس راهور فراجا ضمن تقدیر از خادمان سلامت در کنترل بیماری کرونا، گفت: پاندمی کرونا به اعتبار جامعه پزشکی کشور افزود.
وزیر بهداشت، در نامه ای به رهبر انقلاب، اظهار رضایت ایشان در سخنرانی نوروزی از عملکرد خادمان سلامت را مایه مباهات دانست.
زیدآبادی نوشت: آنکه باید ماتم بگیرد خود کیهان است، چون که از این به بعد به جای خطاب کردن سعودی‌ها با عناوین و القابی مثل: نوکران بی جیره و مواجب آمریکا، سگ‌های دست آموز صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، آدمکشان حرفه‌ای و.. باید آن‌ها را خادمین حرمین شرفین بنامد!
طی قرارداد منعقده با آستان قدس رضوی، بیمه سینا مفتخر به ارائه خدمات بیمه‌ای به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
گزارش تصویری 1/کاروان خادمین شرکت ملی مس در کربلا میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به مناسبت اربعین حسینی
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: افتخار ما خدمتگزاری به خادمین اربعین حسینی است و برای تحقق این هدف همه ظرفیت‌ها و توان نیروی هوایی ارتش در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) قرار داده شده است.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از خدمت‌رسانی خادمان شهرداری در دو شیفت صبح و عصر در شهر کاظمین به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
شرکت ملی صنایع مس ایران به‌منظور خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین و مشارکت در برگزاری آیین پیاده‌روی مراسم اربعین اقدام به برپایی 3 موکب کرده است.
مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران اربعین هستند.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آئین بدرقه خادمین اربعین حسینی اقداماتی با هدف خدمت‌رسانی بهینه را در دستور کار قرار داد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: اصلاح مقرارت بیمه تکمیلی در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اول ۵۰۰ هزار نفر از خادمان سلامت بیمه تکمیلی شدند.
پل طبیعت تهران همزمان با حرکت کاروان «سنج و دمام زنی» با حضور خادمین حرم مطهر رضوی و مردم تهران طی روز‌های ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ به نشانه عزای حسینی (ع) به رنگ سرخ در می‌آید.
شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون طی ۹روز معاملاتی، با ثبت ۹۶هزار و ۴۹۳واحد افزایش، معادل ۷.۰۶ درصد رشد کرده است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۷۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
با حکم فرماندهی معظم کل قوا سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی به ریاست ساحفاسا (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) منصوب شد. سردار خادمی پیش از این، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ