مصاف دوستانه تیم ملی با تیم امید که روز گذشته درکمپ تیم های ملی برگزار شد، با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
شاگردان محمد ربیعی در دیدار مقابل مس کرمان مغلوب شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با تشریح وضعیت اعتبارات مرمت و کاوش‌های باستان‌شناسی این استان، گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و از لحاظ غنای آثار تاریخی در کشور شاخص است و پنج اثر جهانی دارد، اما استان ناشناخته‌ای است و بودجه آن در حوزه ثبت آثار خیلی کم است.
دو چهره جوان دعوت شده به تیم ملی، کار خود را خیلی جدی زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کنند.
زارع صادقی تاکید کرد: عملکرد مغز انسان یکی از پیچیده‌ترین فرایندهای مورد مطالعه دانشمندان است؛ حتی پس از سال‌ها تحقیق اگرچه عملکردهای مختلفی از مغز شناخته شده است اما هنوز ناشناخته‌های زیادی در این خصوص باقی مانده است.
بر اساس یک مطالعه جدید، روایت‌های مربوط به موجودی اسرارانگیز که در دست‌نوشته‌های دوران اسکاندیناوی باستان توصیف شده، ممکن است با ترفند ناشناخته‌ای برای تغذیه در ارتباط باشد که به‌تازگی در نهنگ‌ها به ثبت رسیده است.
کاپیتان پیکان معتقد است تیمش دچار بدشانسی شده و در پایان فصل رتبه‌ تک رقمی را به دست خواهند آورد.
مطالعه جدید نشان می‌دهد که ماه نیروی جزر و مد ناشناخته‌ای را بر روی پلاسمای اطراف جو فوقانی زمین اعمال می‌کند و نوساناتی شبیه جزر و مد در اقیانوس‌ها ایجاد می‌کند.
در شرایطی که پرسپولیس با قرعه تیم لیگ یکی در جام حذفی رو به رو شده بود مقابل این تیم غافلگیر شد.
پرسپولیس در گام اول جام حذفی به مصاف تیم دسته اولی ون پارس رفته است.
کره زمین هنوز هم که هنوز است، ناشناخته‌های فراوان دارد. یکی از این ناشناخته‌ها، کوهی عجیب در تبت با نورهای اسرارآمیز است که تاکنون فتح نشده است.
آمریکایی‌ها در جستجوی تعاریف واژه‌های جدید در گوگل در سال جاری بودند. در این میان، یک بازی بسیار تاثیرگذار بوده و پاسخ‌های همان بازی باعث طرح واژه‌های ناشناخته‌ای شده که کاربران برای یافتن معنای آن جست و جو انجام داده‌اند.
حریف تدارکاتی ایران که روز پنجشنبه آماده مصاف با شاگردان کی‌روش می‌شود، تیم ناشناخته‌ای است که جایگاه نازلی هم در رنکینگ فیفا داد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
افسوس که امروز ضرورتی قوی برای منافع ملی امریکا به منظور مقابله با هر دو کشور وجود دارد. با این وجود، در یک مورد تردید نداشته باشید: ما (امریکایی ها) در آب‌های ناشناخته‌ای هستیم. فقط امیدوارم که این مقابله با دو کشور "جنگ‌های ابدی" جدید ما نباشند.
این قطبیت امروز به وجود نیامده و چیز ناشناخته‌ای هم نبوده است، چرا تاکنون به آن توجه رسمی نمی‌شد؟ آقای حداد عادل که نخبه فرهنگی و فکری اصولگرایان است و همواره در میان چند مقام بالای سیاسی و فرهنگی جای داشته است، چرا متوجه این مساله نشده بود؟
تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.
همراهی یک زن ناشناخته با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
رضا جعفری بازیکن تیم نساجی در اعتراض با اشتباهات پیاپی داوری برای تیم نساجی گفت: نمی‌گویم عمدی بوده اما اشتباهات بچه‌گانه هر هفته به ما آسیب زده است.
استقلال در حالی امروز به مصاف مس کرمان می رود که هفته گذشته نیز با ملوان، دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر دیدار کرد.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ