نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با اشاره به مضع سخنگوی وزارت خارجه درباره انتخابات ترکیه،سوالی معنادار مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
خواهر لیلا بلوکات یک استوری منتشر کرده و به برخی همکاران لیلا بلوکات کنایه زده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصویر جالبی را برای طعنه به گرمای هوای این شهر منتشر کرد.
اشک در تمساح‌ها ممکن است در نتیجه صدای خش خشی باشد که از خود تولید می‌کنند، رفتاری که با گرفتن طعمه و تغذیه همراه است و یک رفتار نمایشی و دفاعی است.
شگفت انگیزترین واقعیت درباره این پرنده سرعت آن است. شاهین پرگرین با سرعت 64 تا 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند و برای شکار طعمه خود می تواند با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت شیرجه بزند.
مارهای Palmetto Corn Snake به جای گاز گرفتن طعمه خود را منقبض می کنند، بنابراین مستعد گاز گرفتن نیستند. آنها همچنین دارای سم کمی هستند، بنابراین حتی اگر موفق شوند یک انسان را نیش بزنند، خیلی خطرناک نیستند.
پرتوهای تابوت که به عنوان پرتوهای بی حس کننده نیز شناخته می شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می رسد.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
مار بزرگ اسلنگ به راحتی طعمه موش صحرایی شد.
این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
مارهایی که در سراسر ایران زندگی می‌کنند تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند؛ از گونه های سمی گرفته تا مارهایی که از انقباض برای بی حرکت کردن طعمه خود استفاده می کنند.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
یک مار کبرای معمولی ممکن است یک مار، یک حیوان کوچک، جونده یا یک پرنده را بخورد. اما شاه کبرا قابلیت بیشتری نسبت به کبرا‌های معمولی دارد و می‌تواند آرواره‌های خود را برای بلعیدن یک حیوان بزرگ یا یک انسان باز کند. البته شاه کبرا به راحتی نمی‌تواند طعمه بزرگ رزا ببلعد و این فرایند چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.
کاربران در فضای مجازی، با تصویر رئیس جمهور فرانسه و دی ماریا شوخی کردند.
باشگاه چلسی تصویری جالب از مدافع تیم ملی ایران منتشر کرد.
کی‌روش: به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم؛ آن‌ها کارشان را درست انجام دادند!
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
شامگاه گذشته رعد و برق شدید در شهر مدینه موجب آتش سوزی در برخی مناطق این شهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ