رئیس جمهوری عراق به موضع گیری درباره تحولات امروز این کشور پرداخت و خواستار خروج طرفداران صدر از نهادهای رسمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
لیونل مسی با انتشار متی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری دیروز ایران و طالبان گفت: از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد؛ اختلافی به وجود می‌آید و دعوا می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید در جریان بازی با ذوب‌آهن عده ای قصد برهم زدن تمرکز او‌ و تیمش را داشتند.
مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر حضورم در تیم ملی کمک کننده باشد، حتی حاضرم یک ساعت به اردوی تیم ملی بیایم و بروم!
تیم ملی فوتبال جوانان با یک نمایش خوب در برابر ویتنام و پیروزی 3-1 در برابر این تیم به عنوان صدرنشین گروه B به دور حذفی مسابقات جام ملت های آسیا صعود کرد.
تصاویری از جان سینا، کشتی‌گیر آمریکایی معروف در مجازی منتشر شده است. یکی از کاربران در واکنش به تیپ جدید جان سینا نوشته: این دنیا دیگه ارزش موندن نداره، به خودت بیا مرد.
این مقام وزارت خارجه آمریکا در هراس از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران ونیز نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: ایران به پیشرفت سریع در برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و همچنان بزرگ‌ترین صادر کننده تروریسم در جهان است و از گروه‌های نیابتی که ثبات منطقه را برهم می‌زنند، حمایت می‌کند و همچنان به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود ادامه می‌دهد.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال تنش آمیز خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت گفت: چقدر پول می دهید تا پاسخ شما را بدهم.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
ساپینتو سرمربی استقلال گفت: با رفتن آجرلو میخواستم بروم اما او گفت بمان ؛ با مدیریت جدید جلسه داشتم و شروط خودم را گفتم.
یکی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق به اخبار مربوط به نامزدی لطیف رشید به جای برهم صالح برای پست ریاست جمهوری عراق واکنش نشان داد.
بیانیه سوم هم دو روز قبل منتشر شده که ضمن تقبیح اهانت به ساحت دانشگاه شریف و برهم خوردن آرامش روانی دانشجویان و استادان، در واکنش به ورود ضابطان قضایی به فضای یکی از بیمارستان‌های تهران برای انتقال یکی از پزشکان بد حال بستری در بخش مراقبت‌های وی‍ژه این بیمارستان نوشته و منتشر شده است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.
رئیس جمهور عراق به تحولات امروز طرفداران صدر و تحصن آنها مقابل شورای عالی قضایی واکنش نشان داد و بر ضرورت پرهیز از هر اقدامی که صلح و امنیت عراق را به خطر می اندازد تاکید کرد.
سفیر چین در سازمان ملل امروز دوشنبه در واکنش به سفر سناتورهای آمریکایی به تایوان تاکید کرد که به رغم اقدامات تحریک آمیز آمریکا، پکن به دفاع از حق حاکمیت خود ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ