ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
فالوده یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک تابستانی نوش جان کنید. فالوده انواع مختلف داره که از جمله معروف‌ترین اون‌ها میشه به فالوده‌ی شیرازی یا فالوده طالبی اشاره کرد. فالوده رویال یک نوع فالوده به سبک هندی است که با ورمیشل درست میشه.
همزمان با بازداشت ۱۰ فلسطینی از جمله یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در بیت لحم، دست‌کم ۲۳۳ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بورش بردند.
همزمان با بازداشت ۱۰ فلسطینی از جمله یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در بیت لحم، دست‌کم ۲۳۳ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بورش بردند.
چندین نقطه روی زمین به عنوان گرم‌ترین نقاط زمین مطرح شده‌اند (از جمله کویر لوت در ایران)، اما گرم‌ترین نقطه ثبت‌شده بر روی زمین در دره مرگ ایالات متحده آمریکا با دمای ثبت‌شده ۵۶٫۷ درجه سانتی‌گراد در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۹۱۳ بوده است.
یک شکل دیگر از ارتباط غیرکلامی، زبان بدن است که حرکات بدن، از جمله حرکات ناخودآگاه آن را دربرمی گیرد. بدن ما بسیاری از اوقات چیزی را بیان می کند که کلمات از ابراز آن عاجزند.
مقدار موهای بدن هر کس بر حسب عوامل مختلفی از جمله نژاد و ویژگی‌های ژنتیکی او با بقیه متفاوت است. با این حال، یک مرد چینی هست که بیشتر بدن او پوشیده از مقادیر زیادی مو است.
هاشمی با اشاره به اینکه بزرگترین گنجشک سان ایران «کلاغ‌ها» هستند، ادامه داد: آن‌ها نقش بسیار مهمی را در چرخه‌ها و جایگاه‌های اکولوژیک خاص دارند. از جمله این موارد می‌توان به نقش‌ موثرشان در کنترل آفات و کنترل حشرات مضر برای انسان اشاره کرد.
استفاده از سلاح هسته‌ای، تغییرات اقلیمی و تهدیدات زیستی از جمله ویروس کرونا از عوامل تاثیرگذار در تعیین زمان این ساعت هستند.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
در پی آتش‌سوزی در یک آپارتمان در نزدیکی لیون فرانسه، دست کم ۱۰ نفر از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
منابع خبری اعلام کردند که در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر لیون فرانسه دستکم ۱۰ تن از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های بین الملل گمرک گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ سند همکاری‌ با گمرکات دیگر کشورها امضا کردیم که تفاهم همکاری‌های سه جانبه ترانزیتی ایران، آذربایجان و روسیه از جمله آنهاست.
رییس پلیس فتا البرز گفت: هرگونه دریافت پیام مبنی بر دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه کلاهبرداری بوده و کاربران هیچ گونه اطلاعاتی از جمله کد ملی یا شماره تماس افراد خانوار را به افراد سودجو ندهند.
طرح توسعه مانع زدایی از صنعت برق که این روزها به مرحله تصویب نزدیک تر شده، موجب می شود تعرفه برق تاسیسات گردشگری از جمله بوم گردی ها به دلیل صنعتی شدن ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
خبرهای بسیار مهمی روز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند. از جمله این خبرها می توان به افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اشاره کرد. توصیه می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
واشنگتن از آزاد شدن ۱۰ اسیر خارجی جنگ اوکراین از جمله دو شهروند آمریکایی در جریان مبادله اسرا با روسیه با میانجیگری عربستان استقبال کرد.
رئیس دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شهر تهران تشکیل کمیته ماده ۱۰ بند ۵۵ قانون شهرداری‌ها و کارگروه سرمایه گذاری اجتماعی را از جمله اقدامات اجرایی انجام شده این دبیرخانه برشمرد.
رسانه ها از وقوع یک انفجار در مدرسه شیخ رحیم الله کابل در پایتخت افغانستان خبر داده و اعلام کردند که در این حادثه، «رحیم الله حقانی» از اعضای ارشد طالبان کشته شده است.
متخصصان تغذیه می‌گویند که مواد مغذی از جمله پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم همگی برای کاهش وزن سالم کلیدی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند احساس سیری کنید و باعث می‌شود احتمال خوردن غذا‌های فاقد مواد مغذی توسط فرد کاهش یابد.
سریع وزن کم کنید. این ایده‌ای فریبنده است، اما رژیم معمولی حتی آن رژیم که ثابت شده‌تر هستند مانند «کتو» بر محدود کردن مصرف مواد مغذی اغلب بر ممنوع کردن کل گروه‌های غذایی تاکید دارند.
امروز هم یک بازار سرمایه یک روز خونین دیگری را پشت سر گذاشت. بازاری که از لحاظ ارزندگی در بهترین شرایط است و در بین بازار‌های رقیب ارزان‌ترین بازار به حساب می‌آید، اما این روز‌ها بیشتر فعالان تصمیم گرفته اند نظاره گر باشند و خبری از ورود نقدینگی تازه نفس به بازار نیست. شاخص کل تا کجا اُفت خواهد کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ