آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی شجاعی بعد از بازی مقابل صنعت نفت، حالا امیدوار به حضور ثابت در ترکیب این تیم است.
در گذشته‌های دور، خدماتی مثل تراشیدن، اصلاح ریش و سبیل مردان بر عهده آرایشگر یا سلمانی بود. محل کار این افراد، دکان سلمانی یا محلی مناسب در کوچه، خیابان یا میدانی پر رفت و آمد بود.
هواداران خشمگین استراسبورگ به مالک چلسی گفتند، کسی در این تیم از او استقبال نمی‌کند.
انتظار می رود عارف غلامی که در دیدار برابر تراکتور نیمکت نشین بود، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
این درمان حتی برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند، قابل تحمل است و تقریبا اصلا درد ندارد و حتی ضربات کوتاه و مداوم تیغه به صورت شما تقریبا آرامش‌بخش است. در پایان هم، یک ماسک تسکین‌دهنده روی صورت قرار می‌گیرد و سپس وقت یک ماساژ صورت حسابی است.
از اصرار بر حرمت تراشیدن ریش -چه آن را اندازه یک شعیر در نظر بگیریم چه یک قبضه، و چه متعلق به مسلمان و چه کافر- در ایران به‌سادگی عبور شده است؛ حرمتی که کمتر از کشف حجاب نیست. حال پرسش اینجاست چرا با این اوصاف مفهوم «حرام سیاسی» به حوزه مردان تعمیم نیافته و پدیده‌ای به‌نام گشت ارشاد مردانه وجود ندارد و مکانی به‌نام «ساختمان وزرا» برای مردان تأسیس نشده است؟ چرا هیچ مردی تاکنون مورد تعدی گشت ارشاد قرار نگرفته و در معرض صدمه روحی و جسمی نبوده است؟
سرمربی اسپانیایی نساجی با ظاهری جدید و ریش‌های تراشیده، شاگردان خود را تمرین داد.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) اسپیس ایکس را به دلیل عدم ارائه برخی اطلاعات ایمنی مربوط به پرتاب ماهواره های استارلینک قبل از تاریخ آگوست ۲۰۲۲ میلادی ۱۷۵ هزار دلار جریمه کرد.
متا پلتفرمز برای تسویه شکایتی که فیس بوک را متهم کرده بود به طرف های ثالث (ازجمله کمبریج آنالایتیکا) اجازه دسترسی به داده های خصوصی کاربران را می دهد، ۷۲۵ میلیون دلار پرداخت می کند.
روی کین با تراشیدن ریش پر پشت خود، به سوژه رسانه ها و کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.
چرا حرام‌های دیگر را مانع نمی‌شوید یا حتی انجام می‌دهید؟ نخواندن نماز، نگرفتن روزه و... را چرا اجباری نمی‌کنید؟ یا اصلا چرا ربا می‌گیرید که بدترین حرام است؟ چرا دروغگویی را جرم اعلام نمی‌کنید که گناه کبیره است؟ غیبت را چه خواهید کرد؟ همه این‌ها هم مشهود است.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
ساسان انصاری با تراشیدن ریش و سبیل، با چهره‌ای جوان‌تر، همان بازیکن پرتلاش همیشگی بود.
یک هفته از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای تراشیدن سر گذشته و هواداران فوتبال کم کم به چهره جدید او عادت می‌کنند.
عارف آقاسی در دیدار دیروز برابر پیکان با ظاهر جدیدی به میدان رفت.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
یحیی که همیشه با کلاه کپ در تمرین حضور می‌یافت، از زمان تراشیدن موها، این کلاه را کنار گذاشته و مدل جدید موهایش به این شکل در کانون توجهات قرار گرفته است.
سرمربی پرسپولیس پس از اصلاح سر و تراشیدن موها به چهره ویژه تیمش در 24 ساعت اخیر تبدیل شده است.
یحیی گل‌محمدی با مدل موی جدید خود بازیکنانش را شگفت زده کرد.
تیم ملی ایران امروز در حالی مقابل سنگال به میدان خواهد رفت که برد مقابل اروگوئه توانسته بخش زیادی از دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توجیه کند.
یک قطعه الماس ۳۱۷ قیراطی موسوم به کالینان دو، که از بزرگترین الماس شناخته شده جهان تراشیده شده است هم روی این تاج قرار دارد. کارشناسان تعیین قیمت برای این تاج را غیرممکن می‌دانند.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.
امیرحسین توخته تاکید کرد که برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان موهای خود را از ته تراشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ