رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی امارات گفت: این کشور آمادگی دارد تا به عنوان شریک نخست تجاری ایران معرفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
آندریس اینیستا، اسطوره فوتبال بارسا و اسپانیا که به باشگاه الامارات پیوسته در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن این تیم شرکت کرد.
رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی تمایل دارد تا به حضور در استقلال ادامه دهد.
باشگاه استقلال از شباب الاهلی امارات شرایط صدور رضایت‌نامه ستاره ایرانی خود را درخواست کرد.
برخی خبر‌ها حاکی از آن است ستاره فصل گذشته پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی و باشگاه اماراتی اتحاد کلبا قرار گرفته است.
ریاض محرز می‌خواهد به عربستان برود و دستمزد هنگفت دریافت کند اما منچسترسیتی مخالف فروش او است.
میان اشیای سالمی که کارشناسان کشف کردند، سرامیک، کاسه برنزی، تیر، نیزه و تعدادی شمشیر به چشم می‌خورد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
باشگاه العین امارات در آستانه جذب محمد محبی ستاره استقلال در فصل قبل است.
هافبک ایرانی شباب الاهلی در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ امارات همراه تیمش است.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
سرمربی کاریزماتیک لاتزیو می‌خواهد با آرامش خیال در این باشگاه بماند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت سیزدهم در عمل نشان داده به دنبال تنش زدایی است و سفر شمخانی به امارات می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.
روابط عربستان و پاکستان اغلب با عبارات «عموی ثروتمند، برادرزاده فقیر» توصیف می‌شود و به نظر می‌رسد اسلام آباد همواره به دنبال حمایت مالی ریاض است. اصلی‌ترین ابزار چانه زنی اسلام آباد با سعودی‌ها همکاری نظامی است. اشاره‌های رسمی به همکاری نظامی و دفاعی می‌تواند شامل اشتراک فناوری هسته‌ای و موشکی باشد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات خیلی زودی متوجه شد که اسرائیل نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند بلکه رابطه با ایران و سایر کشورهای منطقه می‌تواند امنیت آنها را تأمین کند.
هدف عربستان و امارات، ارسال پیام هشدار به ایالات متحده بوده مبنی بر آن که در صورت‌عدم حمایت واشنگتن از آن کشور‌ها می‌توانند با مسکو همکاری بیش‌تری داشته باشند در این میان می‌توان به روابط اقتصادی قوی عربستان و امارات با روسیه اشاره کرد.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: امارات بار‌ها نشان داده که می‌تواند با تقویت روابط دیپلماتیک خود نقشی سازنده و مؤثر در کاهش تنش‌های منطقه‌ای داشته باشد.
رسانه اماراتی از تلاش مجدد استقلال برای جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی خبر داد.
محبی می‌خواهد بار دیگر به تیم ملی برگردد و با ادامه حضور در سانتاکلارا این اتفاق نخواهد افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ