مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست با «خالقان دیوارنگاره‌های شهر» ایجاد دفتر نقاشی به وسعت پایتخت را نتیجه تعامل سازنده میان هنرمندان و مدیریت شهری دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
دمای لوت اختلاف زیادی با دیگر نقاط کره زمین دارد چرا که در بعضی از نقاطی که تیم تحقیقاتی دکتر کردوانی پا به آن گذاشته‌اند هیچ نشانه‌ای از حیات وجود نداشته. آن‌ها هیچ موجود زنده‌ای پیدا نکرده‌اند حتی یک باکتری! این درحالی است که در گذشته تصور می‌شد گرم‌ترین نقطه زمین «دره مرگ آمریکا» یا «ربع الخالی» عربستان است.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: مدتی است تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع می‌کنند. از روز اول شکل گیری تجمع این افراد از آن‌ها درخواست شد چند نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا حرف‌های آن‌ها شنیده شود، اما تجمع کنندگان به این درخواست توجهی نکردند.
دو مربی خارجی پرسپولیس امروز به دیدار مدیران باشگاه پرسپولیس رفتند.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی خواستار حذف نام این ایشان از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم در نجف اشرف شد.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد پلیس در جریان خشونت علیه یک خانم در مقابل مدرسه سیزده آبان هیچ نقشی نداشته است.
یک بسته مشکوک که روی آن لکه‌های روغنی بود در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل کشف شده است.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
درخشان گفت: این اتفاقات تلخ و ناگوار و خشم مردم ناشی از تجاوز(یا تعرض) به آن دختر و یا بی‌تدبیری است که می‌توانست هیچ کدام از اتفاقات نیفتد و باعث جریحه دار شدن مردم نشود ... آن‌ها یک چیز می‌خواهند که آن هم احترام، حرمت و اعتماد به معتمد و بزرگ شان است.
دفتر اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی میزبان یک کودک پروانه ای بوده است.
رسانه‌های اوکراینی از احتمال اصابت موشک به دفتر «زلنسکی» در پی حمله هوایی ارتش روسیه به کی‌یف خبر دادند.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
گشایش دفتر جدید اپل در یک نیروگاه تاریخی!
اسبربانک روسیه اعلام کرد که دفتر تامین مالی اسلامی در کازان، پایتخت تاتارستان افتتاح می‌کند.
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.
مهدی فضایلی معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب تیتر یک روزنامه هم میهن را خیانت خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ