یک بسته مشکوک که روی آن لکه‌های روغنی بود در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
دانشمندان کشف کرده‌اند که یکی از مرگبارترین عنکبوت‌های جهان می‌تواند ترکیب زهر خود را بسته به خلق و خو و موقعیت خود تغییر دهد.
ابزار‌های کشف شده در این مقبره یک بستۀ کامل از تجهیزات بسیار ارزشمند پزشکی مربوط به دوران روم باستان هستند.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
اهواز - سربازان گمنام امام زمان در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان موفق به کشف یک مزرعه ۲۰ هزار بوته‌ای کشت خشخاش در شهرستان دزفول شدند
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
سال ۲۰۲۰، نزدیک دهکده‌ی کوچک میسگاند در کیپ شرقی در آفریقای جنوبی یک بسته‌ی غیرعادی به صورت اتفاقی کشف شد؛ محتوای این بسته اطلاعات تازه‌ای دربارۀ شیوه‌های قدیمی طبابت در آفریقا در اختیار محققان گذاشت.
پلیس لندن در پی کشف بسته حاوی ذرات اورانیوم در فرودگاه «هیترو»، یک نفر را بازداشت کرد.
پلیس انگلیس از کشف یک بسته حاوی «اورانیوم» در فرودگاه «هیترو» لندن خبر داد.
کتیبه‌های سلطنتی آشوری اغلب بر جنبه خشونت آمیز امپراتوری آن زمان تاکید کرده‌اند مانند زمانی که آشوربانیپال گزارش می‌دهد که او یک شورشی را در قلعه نینوا به همراه یک خرس و یک سگ با زنجیر بسته بود. با این وجود، به همان اندازه نیز در آن زمان در آنجا بازارها، صنعتگران، فالگیر‌ها و جشن‌ها وجود و حضور داشتند و در فعال و در جریان بودند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف تعدادی بسته سرم در یک انبار شخصی خبر داد.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا ساختمان و منطقه مذکور را به محاصره خود درآورد.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا ساختمان و منطقه مذکور را به محاصره خود درآورد.
به دنبال کشف یک بسته انفجاری در سفارت آمریکا در مادرید، پلیس اسپانیا منطقه را به محاصره خود درآورد.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
پلیس انگلیس پس از دریافت گزارش درباره کشف یک بسته مشکوک، یکی از خیابان‌های اصلی لندن را قرنطینه کرد.
واکنش یک زن روسی بعد از مواجه با یک موش مرده در بسته‌بندی غذایی کودک را ببینید. منبع: خبرفوری
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
پلیس سوئد در بیانیه ای از کشف و خنثی سازی یک بسته حاوی مواد منفجره در شهر استکهلم پایتخت این کشور خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
دانشمندان یک سنگ نوشته ۴۰۰ ساله عجیب را در بستر رودخانه البه در اروپا یافتند که خشکسالی کنونی در اروپا را پیش گویی کرده است.
با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک‌شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.
با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک‌شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ