دفتر اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی میزبان یک کودک پروانه ای بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر علی لاریجانی با انتشار بیانیه‌ای آغاز فعالیت انتخاباتی وی برای مجلس دوازدهم را تکذیب کرد.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
سورپرایز علی دایی برای یک کودک که در دفتر کار اسطوره فوتبال ایران حضور یافته بود را ببینید.
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» به برخی درخواست‌ها برای ورود این سازمان به رخداد بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی واکنش نشان داد.
همسر و دختر علی دایی که در حال سفر به دبی بودند، در کیش متوقف و به تهران بازگردانده شدند.
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دوبی به ایران بازگردانده شدند.
مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.
بر این اساس، بازداشتی در این ماجرا در کار نیست و همسر علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما در حال عزیمت به تهران است. ضمناً دختر علی دایی مشکلی برای سفر نداشته و به تشخیص خود سفر را ادامه نداده است.
بر این اساس، بازداشتی در این ماجرا در کار نیست و همسر علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما در حال عزیمت به تهران است. ضمناً دختر علی دایی مشکلی برای سفر نداشته و به تشخیص خود سفر را ادامه نداده است.
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
همسر و دختر علی دایی را پرواز دوبی پیاده کردند
براساس گزارش برنا همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
براساس گزارش برنا همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: اغلب مرفهین بی درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دل شان آنجا نباشد که اغلب هست زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
ماجرای فوت اسرا پناهی، دختر اردبیلی که از سوی رسانه‌های معاند خارج از کشور ادعا شده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور به او ضربه وارد شده بود، رخدادی بود که در یک هفته گذشته کانون اصلی توجهات رسانه‌ای را به خود معطوف کرده بود. روایت‌های مختلفی در ارتباط با این ماجرا مطرح شده بود، اما ورود علی دایی، بیش از بیش توجهات و جنجال‌ها را پیرامون این موضوع افزایش داد
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.
دفتر اسطوره فوتبال ایران یعنی علی دایی میزبان یک کودک پروانه‌ای بوده است.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ