رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب – شمال و آزادراه قزوین – کرج و جاده شهریار – تهران از صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک‌طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز ۸ اردیبهشت خبر داد.
کرمی گفت: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزاد راه تهران- شمال امروز (شنبه ۱۲فروردین ماه) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.
جانشین پلیس راهور فراجا از بسته شدن مجدد جاده چالوس از شنبه خبر داد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
انسداد چالوس طی امروز و فردا
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای «هراز» از آب اسک به سمت رودهن و «چالوس» از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۴ یک‌طرفه خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ