کارکنان سفارت آمریکا در خارطوم مجبور شده‌اند همزمان با ادامه درگیری‌ها به مکانی امن و مخفی پناه ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کارکنان وزارت بهداشت صربستان امروز با برگزاری تجمعی اعتراضی خواستار آزادی همکار خود شدند که روز شنبه توسط پلیس آلبانیایی کوزوو بازداشت شد.
روسیه ده‌ها معلم و گروهی از کارکنان فرهنگی آلمانی وابسته به سفارت برلین در مسکو را اخراج می‌کند.
وزارت امور خارجه قطر حمله افراد مسلح به ساختمان سفارت این کشور در خارطوم پایتخت سودان و تخریب آن را به شدت محکوم و اعلام کرد در این حمله به دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت آسیبی نرسیده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
وزارت خارجه روسیه ضمن احضار سرپرست کارکنان سفارت آمریکا در مسکو اعلام کرد که خودداری واشنگتن از صدور روادید برای خبرنگاران روس بی‌پاسخ نخواهد ماند.
تهرانی‌ها برای اولین بار دوچرخه را در میدان مشق یا همان باغ ملی دیدند. ۲ پسر نوجوان که گویا از فرزندان کارکنان سفارت انگلستان در تهران بودند سوار بر مرکب آهنی دیده شدند.
فرماندهان و کارکنان ارتش در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
در پیامی که روز دوشنبه در حساب کاربری توئییتر سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: «با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اخیراً در ویدیوئی مغرضانه که در فضای مجازی پخش شده به دروغ ادعا شده‌است که دیپلمات‌ها یا خانواده‌های اعضای این سفارت درماه مبارک رمضان بعنوان مسافر و در حال صرف غذا هستند.»
روز گذشته دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند.
دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران عصر یکشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۱) با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند. پس از ورود مجروحان و پیکر ارخان در فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف خانواده و بستگان و دیگر مسئولان آذربایجان از آنان استقبال کردند.
تخلیه کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان در ایران به همراه خانواده شان فردا انجام می‌شود.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در بیمارستان شهدای تجریش تهران ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، از آخرین روند درمانی دو تن از کارکنان آن‌ها مطلع شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در بیمارستان شهدای تجریش تهران ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، از آخرین روند درمانی دو تن از کارکنان آن‌ها مطلع شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در بیمارستان شهدای تجریش تهران ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، از آخرین روند درمانی دو تن از کارکنان آن‌ها مطلع شد.
بررسی سوابق عامل حمله قتل مسلحانه یکی از کارکنان سفارت آذربایجان حاکی از این است که متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش در ارومیه ثبت کرده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
سفارت آمریکا در پاکستان امروز در بیانیه ای هشدار امنیتی را در ارتباط با تردد کارکنان سفارت خود در اسلام‌آباد صادر کرد.
شهروندان عراقی، کارکنان سفارت آمریکا در بغداد را در حالی که قصد داشتند در مراسمی فرهنگی به مناسبت بزرگداشت یاد و مقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کنند، از این مراسم اخراج کردند.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
در خبر روزنامه جوان آمده است: پس از هشدار به شخص سفیر، نه خود او و نه هیچ کدام از کارکنان و مرتبطان سفارت مذکور دیگر در اغتشاشات خیابانی حضور پیدا نکردند،
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
دولت روسیه گروهی از کارکنان سفارت بلغارستان در مسکو را به عنوان عنصر نامطلوب ا معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ