منابع محلی از ادامه درگیری‎‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع در خارطوم پایتخت این کشور، خبر می‎‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه به دلیل ادامه درگیری‌ها در سودان، سفارت خود را از پایتخت این کشور به شهر دیگری منتقل خواهد کرد.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
در سایه عدم توافق جدید در خصوص آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد.
هئیت سازمان ملل در سودان نسبت به ادامه درگیری در این کشور ابراز تاسف کرد.
با وجود تمدید آتش‌بس موقت در سودان، همچنان گزارش‌هایی مبنی بر ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور مخابره می‌شود.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
تداوم درگیری‌ها میان نیروهای ارتش و شبه نظامیان پشتیبانی سریع از یک سو و افزایش کشته‌های این درگیری‌ها در میان غیرنظامیان از سوی دیگر، از جدیدترین تحولات میدانی این کشور به شمار می‌رود.
در ادامه جنگ قدرت میان گروه‌های نظامی در سودان، یک مستشار سیاسی در نیروهای واکنش سریع، ارتش را به اجرای سناریوی انتقال مجدد قدرت به سران اسلامگرای پیشین در حکومت مخلوع عمر البشیر متهم کرد.
درگیری‌ها در سودان در پایان دومین هفته خود همچنان با وجود برقراری آتش‌بس‌های شکننده ادامه دارد، اما سوال اساسی این است که سرنوشت این اوضاع تنش‌آمیز به کجا خواهد رسید.
خبرنگار شبکه الجزیره شامگاه یکشنبه گزارش داد که درگیری‌ها بین نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع در مقر نیروهای واکنش سریع در منطقه کافوری در شرق خارطوم در جریان است.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
با ادامه درگیری‌ها در پایتخت سودان، نماینده آمریکا در شورای امنیت خواستار اقدام و مداخله فوری شورای امنیت سازمان ملل در تحولات سودان شد.
در ادامه ناآرامی‌ها در کشور پرو، در درگیری‌ها بین معترضان و نیروهای امنیتی در شهر خولیاکا، دست‌کم ۱۷ نفر کشته و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.
رسانه ها از وقوع چندین انفجار و تیراندازی در منقطه «پل سفید» در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع چندین انفجار در منقطه «پل سفید» واقع در حوزه ششم شهر کابل پایتخت افغانستان خبر می دهند.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید جنگ دست‌کم تا ۲ سال آینده ادامه دارد و نباید انتظار داشت که درگیری‌ها طی چند ماه آینده متوقف شود.
درگیری‌ها بین نیرو‌های اوکراینی و روس در منطقه باموت شهر دونتسک ادامه دارد. سربازان اوکراینی مجروح شده در این درگیری‌ها برای مداوا به بیمارستان این شهر آورده شده اند.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
وضعیت فوق‌العاده در مجارستان که پس از آغاز درگیری‌ها در اوکراین اعلام شده بود، تمدید شد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ