درحالیکه نیروهای پشتیبانی سریع مدعی به دست گرفتن کنترل ۹۰ درصد از پایتخت سودان هستند، درگیری‌ها در خارطوم و اطراف کاخ ریاست‌جمهوری همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ردمی روی این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی با پنل LCD، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را قرار داده است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست آن ۱۵۰۰:۱ است. این تبلت از مرجع TUV Rheinland تأیید کنترل انتشار نور آبی هم دارد.
در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مردادماه) پهپاد جنگی آزمایشی والکری نیروی هوایی آمریکا برای اولین‌بار با کنترل هوش مصنوعی به پرواز درآمد و یک پرواز سه‌ساعته را با موفقیت در فلوریدا به پایان رساند.
فرمانده پاسگاه پلیس راه اق قلا گرگان گفت: گشت کنترل نامحسوس پلیس شبانه روز بر رفتار و اعمال رانندگان قانون گزیر ناظر است.
حامد انسانیت گفت: یکی از بزرگترین معضلات در بحث آب و محیط زیست، استفاده از عناوینی فاقد تعریف مشخص نظیر کم‌آبی، بحران آب و ورشکستگی آب است.
ظاهراً سیر می‌تواند در طول ۲۴ ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف ۶ حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۹۰ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۹۰ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دخیل در کنترل حوادث جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: تلفات جاده‌ای در سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.
پوکی استخوان یکی از شایع‌ترین مشکلات در همه جوامع است. روند ابتلا به این بیماری معمولا بعد از ۳۵ سالگی آغاز شده و در حدود نیمی از زنان ۴۵ ساله و ۹۰ درصد زنان بالای ۷۵ سال را درگیر می‌کند. مردان نیز از این قاعده مستثنا نیستند؛ هر چند آمار ابتلا به پوکی استخوان در مردها پایین‌تر است.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۹۰ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
معاون فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع مدعی شد که در شرایط کنونی ۹۰ درصد از پایتخت سودان به دست این نیروها افتاده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جزئیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد و گفت: این طرح در اولویت رسیدگی در میان طرح‌های دو فوریتی مجلس قرار دارد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ۹۰ نظامی اسیر روس از قلمرو تحت کنترل کی یف بازگردانده شدند.
پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین وضعیتی نداریم. در این ۹۰ روز حکومت قادر به کنترل (البته با جانباختن صد‌ها نفر) بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۹۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاهد آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۹۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر نظام مالیاتی بتواند پول‌شویی را در کشور کنترل کند، شاهد آن خواهیم بود که رشوه، رانت و قاچاق تا ۹۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۹۰ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ