هواداران دورتموند می‌گویند با لب‌خوانی جود بلینگام در دیدار اخیر این تیم به این نتیجه رسیده‌اند که او قصد ترک تیمش را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صحنه‌ای خنده دار فردی از هواداران النصر به ورزشگاه رفت تا کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را به ضیافت شام دعوت کند. هوادار النصر هنگام خروج از ورزشگاه رونالدو را صدا زد و او را سوگند داد تا دعوتش را برای صرف شام قبول کند، صحنه‌ای که خنده حاضران را برانگیخت. به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به صحبت‌های هوادار توجهی نکرده است و اصلا به سمت او روی نیاورده است.
پس از جدایی سعید سحرخیزان از هوادار، این تیم جای او را با یک بازیکن جوان دیگر پر می‌کند.
در حاشیه تمرینات ناپولی یک هوادار با فریاد از ستاره این تیم در مورد رفتن او به یووه سوال کرد که با واکنش او همراه شد.
اتومبیل ۲۰۷ حامل بیرانوند نیز پس از رو به رو شدن با این هواداران، به سمت دیگری رفت اما او وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس نشد.
تیم ملی آرژانتین در یک بازی دوستانه در شهر پکن، پایتخت کشور چین به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. در جریان این دیدار یک هوادار چینی برای رساندن خودش به لیونل مسی از میان تماشاگران از روی سکو‌ها وارد زمین چمن شد و در نهایت هم موفق شد خودش را به لیونل مسی و همچنین امیلیانو مارتینز برساند. اما نحوه خروج او از زمین جالب نبود. نیرو‌های امنیتی ورزشگاه از دست‌ها و پا‌های او گرفتند و او را به بیرون زمین بردند.
گل‌محمدی در این دیدار جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را به همراه خود آورد و به صورت ویژه به دیدار مصطفی، هوادار پرسپولیسی حاضر در این آسایشگاه رفت و با او دقایقی صحبت کرد.
گرانیت ژاکا به هواداران آرسنال گفت، همسرش نقشی در رفتن او از باشگاه ندارد. شایعه شده که همسر ژاکا دوست دارد آنها به آلمان برگردند.
تعدادی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند تا دیدار نساجی و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.
آدریانا پارخو، هوادار سویا، در جریان بازی رفت یونایتد-سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بدون دلیل موجه، از ورزشگاه اولدترافورد اخراج شده بود. باشگاه انگلیسی هم در حرکتی جالب از او عذرخواهی کرد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، به هواداران اطمینان داد که قرارداد جدید گاوی ثبت خواهد شد و او به چلسی و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت.
جدایی مارسلو از المپیاکوس برای هواداران این تیم غیرمنتظره و جنجالی بود و حالا ممکن است خشم هواداران از مارسلو به سمت دوست او خامس رودریگز معطوف شود.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
رابطه خوب هواداران رم و نیکولو زانیولو پس از اتفاقات اخیر از بین رفته و این از بنر اعتراضی علیه او کاملا مشخص است.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
معین عباسیان می گوید اتفاقات در هوادار مطابق با میل او پیش نرفت و به همین خاطر تصمیم گرفت مسیر خود را عوض کند.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
باشگاه هوادار تهران خبر از مخالفت با جدایی و ادامه همکاری با سرمربی خود داد.
هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.
آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو راهی بارسلونا شد ولی پس از دو فصل ناموفق به این باشگاه برگشت. قرارداد او دو ساله و قرضی بود اما به تازگی دائمی شد. او شب گذشته بالاخره از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کرد.
امید نورافکن پس از گلزنی مقابل هوادار سمت نیمکت سپاهان رفت و شادی‌اش را با سرمربی پرتغالی تیم تقسیم کرد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، از هواداران برایتون خواسته که او را به خاطر انتقال به این باشگاه ببخشند.
دو هوادار فیورنتینا که با لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، درگیر شدند و تا مرکز کتک زدن او هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این مسئله است.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این جمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ