در حاشیه تمرینات ناپولی یک هوادار با فریاد از ستاره این تیم در مورد رفتن او به یووه سوال کرد که با واکنش او همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
اینکه بگوییم موقوفات گوهرشاد به آقای علم‌الهدی واگذار شده سخنی اشتباه است دقیق آن است که متولی شرعی و قانونی این موقوفات آقای علم‌الهدی است. در صفحه اینستاگرامی آقای علم‌الهدی به این نکته اشاره‌ای نشده که مقدار موقوفات گوهرشاد و حق‌التولیه‌ای که به او می‌رسد چقدر است؟
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
پیوستن لوکاس هرناندز به پاری سن ژرمن، هواداران مارسی و پی‌اس‌جی را با شرایطی خاصی روبرو کرده چرا که او در گذشته بارها اعلام کرده که هوادار سرسخت المپیک مارسی است.
مردی که سال گذشته برای ووشو در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور حاشیه ساز شده بود، این بار در سیستان و بلوچستان در اعتراض به شکست دختران خود اقدام به حاشیه‌سازی کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه ۲۱ خرداد به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ عوارض از اراضی با کاربری مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهر‌ها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به مدت ۲ سال در این وضعیت مانده باشد را تعیین کردند.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روز‌های اخیر مواجه شد.
وزیر کشور تاکید کرد: ایران قوی، مقتدر و پیشرو هم محقق نخواهد شد مگر با وحدت ملی، وحدت همه اقشار و پرداختن به مسائل اساسی. طبیعتا دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ما را از پرداختن به مسائل اساسی بازدارند. به هیچ وجه نه مسئولین ما و نه ملت عزیز ما نباید به این حاشیه‌ها توجه کنند. چنانچه این کار را هم نکردند.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
سوپر لیگ والیبال سال 1401 ایران با قهرمانی شهداب، همراه با حاشیه‌های جذاب و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه به پایان رسید.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
از حاشیه‌ها و رسوایی‌های مهم ستار در چند سال اخیر، می‌توان به بازخوانی آهنگ شازده خانم در مستراح اشاره کرد! ماجرا از این قرار بود که ستار در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرد و در این مصاحبه از او درخواست شد که آواز بخواند، این در حالی بود که ستار در حین برقراری لایو اینستاگرام، در سرویس بهداشتی قرار داشت و آوازخواندن او در حال قضای حاجت، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد! البته عده‌ای از طرفداران ستار، علت این اقدام در لایو را مستی‌اش اعلام کردند، ولی بیشتر سلطنت‌طلبان عصبانی، این حرکت در حین خواندن آهنگ شازده خانم را توهین به خاطرات گذشته دختر شاه سابق دانستند و ستار را متهم کردند که به یادمان‌های باشکوه خود، ادرار کرده است!
در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای تا پایان سال بررسی شد.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
بسیاری معتقد هستند که قطع‌ووصلی‌ها و کند شدن اینترنت در یک سال گذشته در واقع پیش‌رفتن نرم و خزنده دولت به سوی اجرایی کردن طرح صیانت از فضای مجازی است که حاشیه‌های فراوانی هم به همراه داشته است. با این حال، وزیر ارتباطات به جای شفاف سخن گفتن ترجیح داده با آوردن بهانه‌های عجیب و غریب از راست‌گویی طفره برود.
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟
شرکت نفت و گاز دولتی "کازمونای‌گاز" قزاقستان ناچار شد با تخفیف برای فروش نفت خود که از طریق شبکه خط لوله روسیه حمل می‌شود، موافقت کند.
مدیرکل هماهنگی های ویژه ریاست جمهوری رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تحقق دستورات ریاست جمهوری محترم در بازدید سرزده خود از این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بدون شک این بازدید از ایران خودرو بسیار موثر بوده و سبب ایجاد نیروی پیشران و انگیزه‌ای ویژه و محرک برای این مجموعه شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۶۱ تن از ایشان وخیم است.
پاسخ مبهم و دوپهلوی سرپرست فدراسیون فوتبال بر شایعات و حاشیه‌های موجود دامن زد و اکنون این سؤال وجود دارد؛ در ذهن سرپرست فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ