طحان نظیف گفت: مبنای طرح‌ها و لوایح باید سیاست‌های کلی باشد؛ چرا که سند بالادستی و راهبردی می‌باشد. هر طرح و لایحه‌ای که می‌خواهد به نتیجه برسد، بهتر است بر مبنای سیاست‌های کلی انتخابات باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
بیمه چیست؟ بیمه‌ها چطور سود می‌کنند و چه چیز‌هایی قابل بیمه کردن هستند؟ اقتصاد بیمه چطور کار می‌کند؟
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
این روز‌ها همه جا خبر از شهاب‌های برساوشی است. بارش شهابی برساوشی هر سال اواخر مرداد به اوج خود می‌رسد. اما این رویداد دقیقاً چیست؟ برای رصد بارش شهابی برساوشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید و کجا و چطور می‌توانید این بارش را رصد کنید.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
مایک شوماخر گفت چه چیزهای او را به عنوان راننده ذخیره در تیم مرسدس آلمان شگفت‌زده کرده است.
اگر زمین ناگهان متوقف شود، ضربه‌ای با سرعت ۱۷۷۰ کیلومتر در ساعت به تمام چیز‌هایی که روی سطح سیاره قرار دارند وارد می‌شود. این ضربه سطح زمین را کاملا جارو می‌کند.
در حالی که عده ای می کوشیدند کل ماجرا را مساله ای ناچیز قلمداد کنند و با گفتار درمانی و تیتر درمانی از کنار آن بگذرند، تاکید رهبر انقلاب بر این که این جنایت باعث ناامنی و رعب در جامعه شده و این ها چیزهای کوچکی نیستند، نشان می دهد که وقت کوچک شمردن جنایت نیست و باید با جدی گرفتن هر چه بیشتر موضوع، به دنبال حل مساله بود و نه پاک کردن صورت مساله.
در مصرف غلات باید حتما از غله کامل استفاده کرد یعنی جوانه و سبوس آن نباید جدا شده باشد که نان یا سیب‌زمینی نشاسته‌دار می‌تواند جزء این گروه قرار گیرد.
روایتی بی‌طرفانه از اتفاقات بی‌سابقه در زمین باهنر؛ چیزهایی که کمتر به چشم دیده بودیم.
فلافل در اصل یک غذای عربی است که در ایران نیز پرطرفدار است، این غذا به علت استفاده از نخود پخته در تهیه آن ارزش غذایی بالایی نسبت به دیگر ساندویچ‌هایی که از بیرون تهیه میکنیم دارد و پر فایده‌تر است. اما ادویه فلافل شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟
مو‌های بازیافتی قابلیت تبدیل به کیف و بگ‌های بیوزیستی را نیز دارند.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
با وجود تحقیقات و کاوش‌های بسیار، هنوز معما‌های زیادی پیرامون هرم بزرگ حل نشده باقی مانده است. یکی از بزرگترین این معماها، اتاق‌های مخفی درون دیوار‌های این بنا است که هنوز کشف نشده‌اند. معلوم نیست که در دل این اتاقک‌های پنهان، چه چیز‌هایی وجود دارد، اما به طور بالقوه این احتمال مطرح است که گنجینه‌ها و مصنوعات مصر باستان در این اتاق‌ها مخفی شده‌اند.
دکتر دیوید هان از دانشگاه کوئین ماریِ لندن، نخستین نویسنده‌ی این مطالعه گفته است: «یافتن نمونه‌های غذا درون بدن دایناسور‌ها یک اتفاق نادر است، پس هر نمونه‌ای که کشف شود واقعاٌ مهم است، چون مدرک مستقیمی است که نشان می‌دهد دایناسور‌ها از چه چیز‌هایی تغذیه می‌کردند.
ال بیلک (Al Bielek) یک سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای از خودش ضبط کرده بود و در آن توضیح داده که چگونه در زمان سفر کرده، چه چیز‌هایی دیده و چرا این اتفاق افتاده است. بیلک ادعا کرد که او بخشی از به اصطلاح «آزمایش فیلادلفیا» بود؛ مجموعه‌ای از آزمایشات فوق سری که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای آزمایش نظریه میدان یکپارچه آلبرت انیشتین انجام شد.
قهرمان چهار دوره متوالی فرمول یک اعلام کرد سازمان برگزاری این مسابقات باید روی تغییر چه چیزهایی کار کند.
شاید این سوال بسیاری باشد که قطر در ازای هزینه هنگفت، چه سودی از برگزاری جام جهانی می‌برد؟
ویتامین B۵ به جلوگیری از شروع زودهنگام سفید شدن مو و بازگرداندن رنگ طبیعی آن کمک می‌کند. این ویتامین همچنین به رشد مو کمک کرده و رطوبت مورد نیاز مو‌ها را نیز تامین می‌کند.
مهدی تاج به عنوان یکی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون پیش از ورود به جلسه اعضای مجمع گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ