مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی سفری دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه گزینه های خوبی برای شیاطین سرخ نیستند.
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
تعجب و حیرت رافائل لیائو از لهجه انگلیسی جیمی کاراگر که در پایان بازی دیشب میلان و ناپولی در حال مصاحبه با او بود به یکی از حاشیه‌های جذاب دیدار دیشب دو تیم تبدیل شده است.
دو تیم که از ستاره های ایرانی در جام رمضان دبی بهره می‌بردند، در کسب قهرمانی ناکام ماندند.
مصاف تیم های سایپا و استقلال خوزستان دیروز در یک بازی پر حاشیه در استادیوم پاس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
آبی های پایتخت در برابر سایپا دو بار چهارتایی شدند، دو نتیجه ای که این تیم را درگیر حاشیه های زیادی کرد.
شاید یکی از مهمترین داربی های پایتخت در اواخر دهه شصت برگزار شد، نبردی که استقلال نباخت ولی پرسپولیس برد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
هوادار – نساجی روز گذشته در یک بازی بدون حاشیه در استادیوم پاس به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند. مسابقه ای که علاوه بر دو گل صحنه های دیدنی داشت.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
مدیرعامل پرسپولیس نسبت به دو خبر حاشیه‌ای در خصوص مهاجم اهل مالی این باشگاه توضیح داد.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
با نظر مساعد آقای فرهادی، مقرر می‌شود ایشان که خود اهل شیراز بوده، نسبت به مصاحبه و تصویربرداری از این فرد اقدام‌ نماید. با اتمام دوره کلاسی، این هنرجو کار کلاسی خود را که با ایده و طرح و تحت نظارت و راهنمایی آقای فرهادی ساخته شده بود با عنوان مستند «دو سر برد، دو سر باخت» تدوین نهایی و در چند جشنواره فیلم کوتاه بدون اشاره و ذکر نام آقای اصغر فرهادی به نمایش درمی‌آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ