سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی سفری دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
حضور وحید امیری ،ربیع خواه، هادی ساعی، فرشاد احمدزاده،سیدصالحی، رضا مهاجری و علی پاکدامن و .. در حاشیه بازی خیریه
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
این اتفاق در شرایطی اردوی تیم ملی والیبال را تحت تأثیر قرار داده که پیش‌تر شایعه معرفی ۶۰ نفر به سفارت آمریکا در آنکارا برای گرفتن ویزا، تیم ملی والیبال و فدراسیون را به حاشیه برد. اگرچه فدراسیون در آن برهه اعلام کرد قرار نیست همه این افراد به آمریکا سفر کنند و بسته به شرایط تعدادی که مورد نیاز است به آمریکا خواهند رفت، ولی این مورد حاشیه‌های مربوط به خودش را برای تیم ملی به وجود آورد
پایتخت سالانه حدود ۴ تا ۵ درصد حاشیه نشین دارد؛ افزایش قیمت مسکن در تهران موجب شده است تا مستاجران چاره ای جز ترک کلانشهر تهران نداشته باشند.
مسابقات ووشو قهرمانی دختران ایران و انتخابی تیم ملی که قرار بود از روز جمعه در شیراز آغاز شود به تعویق افتاد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال گفت: تمرکز استقلال فقط باید روی بازی های باقیمانده باشد.
دو تیم که از ستاره های ایرانی در جام رمضان دبی بهره می‌بردند، در کسب قهرمانی ناکام ماندند.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با گلرهای تیم ملی صحبت کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه سفر به کامبوج جهت حضور در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، با جروم پویوی، مدیر پروژه ها و روابط کمیته های ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
تیم ملی قصد دارد پیش از سفر به دوحه در تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس انجام دهد.
شامگاه گذشته سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه با وزرای خارجه چند کشور عربی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده یگان های ویژه با بیان اینکه افرادی که اغتشاش می‌کنند اعتراض مردم را به حاشیه می‌برند، گفت: یگان ویژه امنیت اعتراضات قانونی خیابانی را برقرار می‌کند
اگر در این سفر بخاطر متن و حاشیه‌های ناپسندش قبول دارید که"فرق می‌کنه کی وزیرخارجه باشه" تماس بگیرید با سید عباس عراقچی و به همان بارگاهی که الان زائرش است قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند.
استقلال با حاشیه‌های زیادی راهی انزلی شد تا دومین مسابقه لیگ برتری خود را مقابل ملوان پشت سر بگذارد.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
مقامات بحرین محدودیت های شدیدی را علیه شیعیانی که از کشور حاشیه خلیج فارس در ایام محرم وارد این کشور می شوند، اعمال می کنند.
مقامات بحرین محدودیت های شدیدی را علیه شیعیانی که از کشور حاشیه خلیج فارس در ایام محرم وارد این کشور می شوند، اعمال می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ