شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
مجلس نمایندگان آمریکا بدنبال انجام  تحقیقات پیرامون عملکرد رابرت مالی است.
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: از آنجا که آن‌ها نتوانسته بودند، خواسته غیرقانونی خود برای ورود دبیرخانه قطعنامه ۲۲۳۱ به موضوع پهپاد‌ها را به دبیرکل تحمیل کنند، از طریق نامه نگاری‌های سازماندهی شده و این نوع نمایش‌های سیاسی، به دنبال تاثیرگذاری روی گزارش نوبه‌ای (دوره ای) شش ماهه دبیرکل در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ هستند.
بیش از ۳۰ نامه حاوی پودر سفید مشکوک به نمایندگان و مقامات ایالت کانزاس در آمریکا رسیده است.
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار ارسال سامانه موشکی پیشرفته ارتش این کشور به اوکراین شدند.
راجرز با اشاره به ادعا‌های بی‌اساس مقام‌های دفاعی آمریکا مبنی بر این‌که ایران تا دست‌یابی به مواد غنی‌سازی‌شده کافی برای ساخت بمب هسته‌ای تنها ۱۲ روز فاصله دارد، مدعی شد: «مطلقاً اجازه وقوع چنین اتفاقی را نخواهیم داد».
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان به‌رغم شکست در چند دور رای‌گیری برای ریاست این مجلس، می‌گوید که همچنان تلاش خواهد کرد زیرا رئیس جمهور سابق آمریکا حامی او است!
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.
ایران ادعای نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در نشست شورای امنیت را رد کرد.
شماری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا نامه ای را که به کاخ سفید ارسال و طی آن خواستار مذاکره با روسیه درباره اوکراین شده بودند، پس گرفتند.
شمار زیادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، از رئیس جمهور این کشور خواستند تا هرچه زودتر موضع خود را در قبال اوکراین تغییر داده و به ابزار دیپلماتیک روی بیاورد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای که به امضای ۵ همکار وی رسیده است، از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواسته است تا پرونده پادمانی واهی علیه ایران را مختومه نکند.
مجلس نمایندگان آمریکا هم با تشکیل کمیته دو حزبی وارد تحقیقات بر سر نامه های محرمانه کشف شده خانه ترامپ شد.
معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ