یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت که یکی از نمایندگان پیشین پارلمان اوکراین از شروع جنگ اوکراین، از قِبل فروش سلاح، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
اشک ریختن قانونگذار زن استرالیایی در صحن پارلمان این کشور به تازگی در بین خبرهای پربازدید و جنجالی قرار گرفته است.
هم‌زمان با تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر با تجمع در شهر لندن علیه نظام سلطنتی تظاهرات کردند، اما مقام ارشد حزب حاکم می‌گوید هر کس خاندان سلطنتی را دوست ندارد، از این کشور مهاجرت کند.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
بنا به اعلام یک نماینده پارلمان اوکراین، این کشور بار دیگر شرایط حکومت نظامی را تمدید کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
منابع عراقی اعلام کردند که فرزند یکی از نمایندگان پارلمان عراق متهم به مواد مخدر خود را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کرده است.
یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و احضار سفیر این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، «این‌همانی» تهدید ایران و روسیه در بحث اوکراین را موجب تصویب قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی در پارلمان اروپا دانست.
یک نماینده پارلمان آلمان گفت که ارسال تانک به اوکراین، حوادث جنگ جهانی را بار دیگر تکرار خواهد کرد.
یک نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا برای حفظ اردوگاه الهول سوریه که بزرگترین تهدید برای اوضاع امنیتی عراق به حساب می آید، اعمال فشار می کند.
سخنگوی فرماندهی امنیت کابل می‌گوید که مرسل نبی‌زاده عضو پیشین مجلس نمایندگان از سوی افراد ناشناس همراه با نگهبان‌ خود در خانه‌اش در منطقه "احمدشاه بابا مینه" در حوزۀ دوازدهم امنیتی شهر کابل به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
عضو سابق پارلمان افغانستان در جریان حمله مهاجمان ناشناس کشته شد.
رئیس‌ جمهور اوکراین با صدور دستوری تابعیت ۴ نماینده وابسته به روسیه در پارلمان کشورش را لغو کرد.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
نماینده تندرو اسرائیلی به همایشی در شهر حیفا حمله و تلاش کرد تا این همایش را به هم بزند.
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به تحرکات نیروهای ترکیه در داخل عراق اشاره کرد.
۱۲ نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند اخیرا در سخنانی که بسیار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده، از سیاست دوگانه غربی‌ها در قبال دو مساله فلسطین و اوکراین انتقاد کرد.
نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه منطقه کردستان جولانگاه های گروه های تروریستی است، گفت که این گروه ها باید از این منطقه بیرون رانده شوند.
نماینده پارلمان لبنان برای گرفتن طلب خود از یک بانک صبح امروز دست به تحصن زده است تا سپرده خود را بگیرد.
وزیر کشور ترکیه از بازداشت «سمرا گُزل» یکی از نمایندگان زن پارلمان این کشور به اتهام وابستگی به گروه های تروریستی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ