گروهی از نمایندگان پارلمان اروپا در نامه‌ای به وزیر خارجه فرانسه خواستار اعلام سفیر چین در پاریس به عنوان «عنصر نامطلوب» شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انتشار محتوای مداخله جویانه سفیر انگلیس در تهران در یکی از شبکه‌های اجتماعی همزمان با روز خبرنگار، نامبرده عصر امروز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
کیهان نوشت:سفیر ژاپن در تهران گفته روسیه کشور متجاوز است. جمهوری اسلامی در کنار مردم اوکراین بایستد!
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب یک روز پس از پایان سفر وزیر خارجه این کشور به پکن، رئیس جمهور چین را به یک «دیکتاتور» تشبیه کرد!
وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در فرانسه، اعلام کرد که پکن همواره به «جایگاه مستقل تمام کشورهایی که پیش‌تر بخشی از شوروی سابق بودند، احترام می‌گذارد.»
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید به اظهارات رئیس جمهور برزیل مبنی بر عدم تمایل غرب برای پایان دادن به جنگ اوکراین، واکنشی عصبی و شتابزده نشان داد!
سفیر آمریکا در اراضی اشغالی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی را یک احمق توصیف کرد.
اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور کره جنوبی در امارات، سفیر این کشور را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کشاند و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.
در پی اظهارات مداخله جویانه رئیس جمهور کره جنوبی در امارات، سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان توسط معاون حقوقی و بین الملل وزارت خارجه به وی ابلاغ شد.
سفیر جدید ترکیه در سرزمین های اشغالی ضمن اظهاراتی عجیب گفت که ترکیه و مردم این کشور هیچگاه مخالف تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی نبوده اند.
در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات اروپایی، سفیر سوئد در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
اظهارات نماینده آمریکا در مجارستان درباره رئیس جمهور روسیه با واکنش سفارت مسکو روبرو شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
پیرو استمرار اظهارات مداخله جویانه مقامات بریتانیایی در مورد تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آن‌ها از ترور و اغتشاش و اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه شماری از اتباع ایران، «سایمون شرکلیف» سفیر این کشور امروز از سوی رئیس اداره سوم غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون سیاسی رئیسی: همکاران چینی به یاد داشته باشند که این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید
در پی اظهارات غیر قابل قبول وزیر امور خارجه فرانسه در مجلس ملی این کشور و تصویب قطعنامه مداخله جویانه مجلس فوق در قبال ایران سفیر این کشور در تهران احضار شد.
سفیر جمهوری فدرال آلمان در پی تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات نخست وزیر استرالیا در خصوص تحولات داخلی ایران گفت: بر اساس اطلاعات نادرست، رویکرد نادرستی را در پیش گرفته اید که کمکی به روابط دو کشور نمی‌کند.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر نروژ در اعتراض به اظهارات غیر قابل قبول رئیس پارلمان این کشور علیه کشورمان از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به اظهارات غیر قابل قبول رئیس پارلمان این کشور علیه کشورمان توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران به علت اظهارات مداخله جویانه مقامات این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.
رئیس جمهور آمریکا به‌تازگی مدعی شده که واشنگتن در صورت حمله چین به تایوان، از این جزیره دفاع می‌کند اما به نظر می‌رسد کاخ سفید باز هم برای لاپوشانی این ادعا به دردسر افتاده است!
سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «دولت بایدن خواستار راه حل دیپلماتیک با ایران بوده اما تنها بر اساس شرایطی که وی تعیین کرده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ