باشگاه استقلال با فرشید سمیعی و دو مدیر دیگر قطع همکاری و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سابق باشگاه پرسپولیس صحبت‌های نگران‌کننده‌ای را در خصوص شرایط این باشگاه به زبان آورد.
مدیر نقل و انقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: در صورت عدم تکمیل پرونده باشگاه برای بازیکنان جدید خود آنها نمی‌توانند در هفته اول بازی کنند.
در تماس خبرنگار ورزش سه با مدیر باشگاه سرنوشت حضور قایدی در استقلال مشخص شد.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
باشگاه اورتون اعلام کرد سه مدیر ارشد این باشگاه از جمله نایب‌رئیس اورتون را اخراج کرده است.
با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان مسعود سعیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه انتخاب شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این در که این حادثه سه نفر جان باختند، اضافه کرد: در ساعت ۴:۳۰ پیکر یک مرد از زیر آوار خارج که هیچ گونه علائم حیاتی نداشت.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
رادکیا می‌گوید نکونام قبل از استعفا پیام اصلاحات مدیریتی باشگاه فولاد را گرفته بود.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
محسن خمارلو که حدود سه هفته پیش به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی کشوری معرفی شد حکم مدیریت خود را برای این مجموعه دریافت کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌گوید سه باشگاه فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان پیشگام تجهیز ورزشگاه‌هایشان برای کمک داور ویدئویی هستند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص ورود تکنولوژی وی ای آر ارائه کرد.
مدیر آلومینیوم از تعیین تکلیف برگزاری بازی این تیم مقابل گل‌گهر توسط داور مسابقه خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
مدیر آزمایشگاه ملی آنفلوآنزا و استاد ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علامت و مشخصه اصلی آنفلوآنزا تب ناگهانی است، گفت: علائمی مانند تب، استخوان درد، بدن درد و ... در آنفلوآنزا دیده می‌شود. تب ناگهانی مشخصه اصلی آنفلوآنزا است، اما در کرونا اینطور نبود. البته اگر فرد مشکل و بیماری خاصی نداشته باشد، طی سه تا چهار روز بهبود می‌یابند، اما ممکن است سرفه‌شان برای مدتی ادامه داشته باشد. با این حال آنفلوآنزا هم جزو بیماری‌هایی است که کسانی که سن‌شان بالاست یا بیماری زمینه‌ای دارند، برایشان مقداری می‌تواند خطرناک باشد.
مدیر عامل سازمان زمین ومسکن گفت: تا پایان سال زمین حدود سه میلیون واحدمسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود.
مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا ۳ آپدیت جدید برای ارتقای امنیت  پیام رسان واتس اپ معرفی کرد. به عنوان مثال فرد می تواند بی سروصدا گروه ها را ترک کند.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ