مدیر عامل سازمان زمین ومسکن گفت: تا پایان سال زمین حدود سه میلیون واحدمسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه خاطرنشان کردند: یکی از وظائف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است. در ذیل حکم شرع، آزادی‌های مردم باید تأمین بشود. خب دستگاه‌های قدرت به طور طبیعی در یک مواردی دچار معارضه میشوند. چه کسی باید به داد مردم برسد در این زمینه؟ قوه‌ی قضائیه.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
با اقدامات صورت ­گرفته از سوی حکومت افغانستان در زمینه سدسازی­‌های مختلف در مسیر رودخانه هیرمند و عدم تأمین حق‌آبه ایران از آن شاهد خشک ­شدن تدریجی تالاب بین­‌المللی هامون در گذر زمان هستیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی شهرآورد، گفت: برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مشورت‌های شورای تأمین و فدراسیون فوتبال هستیم.
اهواز - سرپرست سازمان حفظ نباتات گفت: تصمیمات خوبی در زمینه تأمین به موقع نیازهای ارزی خرید نهاده‌های دام اتخاذ شده است و مطمئن هستم به زودی شاهد گشایش‌های بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بر اساس اظهارات رئیس کمیسیون و طبق بررسی‌های صورت گرفته، بانک مرکزی در موضوع کمبودهای دارویی از نظر تأمین ریال و نقدینگی بیش از همه قصور دارد.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به وضعیت تأمین ارز دارو گفت: دولت در این زمینه که با سلامت مردم ارتباط دارد به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد و با رایزنی با بانک مرکزی ارز لازم را تامین کرده است.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از ۹ میلیون عدد دارو در ۱۲ روز ابتدایی آبان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از 9 میلیون عدد دارو در 12 روز ابتدایی آبان خبر داد.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
حتی در زمان صلح هم برابری جنسیتی در زمینه تأمین غذا وجود ندارد و دسترسی زنان به غذا در مقایسه با مردان کمتر است، اما این تفاوت در زمان جنگ بیش‌از‌پیش افزایش پیدا می‌کند. در‌واقع جنگ‌ها بی‌عدالتی‌های ساختاری پیشین را تشدید می‌کنند.
اهواز- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شرکت‌های فولادی برای تأمین برق خود و به منظور پیشگیری از هر گونه خللی در زمینه تولید برق باید نسبت به ایجاد نیروگاه برقی اقدام کنند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
توافق‌نامه همکاری در زمینه گسترش فعالیت‌های تأمین آب شرب از منابع آب ژرف در استان سیستان و بلوچستان برای استفاده از فناورانه بین معاونت علمی و فناوری و وزارت نیرو امضا شد.
رجب طیب اردوغان گفت که کشورش در زمینه تأمین گاز مشکلی ندارد ولی زمستان پیش رو برای اروپا سخت و پرهزینه خواهد بود.
روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه ۴۵ هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به ۶۰ میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»
رئیس جمهور گفت: استانداران مسئله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ