شهردار منطقه ۱۲ از بازدید وزیر کشور از بازار تهران خبر داد و گفت: به دستور وزیر، رسیدگی به موضوعات بازار به‌طور جدی‌تر و عملی‌تر با محوریت استانداری تهران پیگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
وزیر کشور با هدف بررسی موضوع حمله مجدد به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز سفر کرد.
وزیر کشور گفت: مسئله آب سیستان موضوع درجه یک است و دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام داده است.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
وزیر کشور در خصوص حواشی ایجاد شده در پی بخشنامه معاون سیاسی خود گفت: این مساله جزو موضوعات در دست رسیدگی ما است، امیدواریم با دوستان به یک تفاهم مناسبی برسیم و این کار را مدیریت کنیم.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی موضوع بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت همکاری با نمایندگان خبر داد.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
دادستان کل کشور به موضوع واگذاری تعدادی خودرو برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت ورود کرده و نتایج حاصله به منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ ترکیبی خود به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم بود و به تازگی در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و والدین هستند تا آشوب شکل بگیرد.
رییسی گفت: وزیر کشور و وزیر اطلاعات را برای بررسی سریع و ریشه‌یابی موضوع مدارس مأمور کردم.
رئیس جمهور، وزیر کشور را مامور رسیدگی و ریشه‌یابی هر چه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
در پی حوادث اخیر زاهدان، احمد وحیدی برای بررسی همه‌جانبه موضوع و ارائه گزارش جامع از ریشه‌ها، علل و عوامل موضوع از سوی رئیس‌جمهور مأمور شده است.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: مردم بدانید که نظام برای قضیه مرگ "مهسا امینی" سنگ تمام گذاشت و رییس جمهور در اجلاس شانگ‌های از وزیر کشور خواست موضوع را پیگیری کرده و خود نیز با پدر آن مرحومه تماس گرفت، ضمن اینکه مسوولان استان نیز با خانواده وی دیدار کردند و پیگیر هستند.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
احمد وحیدی در واکنش به موضوع بنزین مبنی بر اینکه عده‌ای شایعه گرانی بنزین و یا کاهش سهمیه‌ها را در جامعه مطرح می‌کنند اظهار داشت: به هیچ وجه تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین رخ نخواهد داد و مردم عزیز خیالشان راحت باشد.
مالیات‌ستانی از کارتخوان‌ها، قانون مجلس است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ