اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صهیونیست‌ها این بار اقدام به تخریب خانه یک فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با درخواست شهروندان مبنی بر جمع آوری دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از محله ها، گاهی اوقات آنتن دهی و اختلال تلفن همراه دچار مشکل می شود.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
دبیر سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: تخریب ساختمان‌ها با اینکه مبحث مهمی است اما در کشور روندی پیش پا افتاده‌ای را در پی گرفته و عمدتاً این موضوع زیان‌های زیادی و غیرحرفیه‌ای خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
رئیس حوزه قضایی بخش خاوران استان تهران از تخریب و اعمال قانون برای ۴۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
رئیس کمیته امور اروپایی پارلمان آلمان گفت که اوکراین حق دارد که پل کریمه را به عنوان یک هدف نظامی مورد حمله قرار دهد.
سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری ۲ نفر در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: سپس متهم مقابل چشم پلیس از همه اهالی محل به دلیل ایجاد حس ناامنی و رعب و وحشت معذرت خواهی کرد.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
آزادشهر- به دنبال بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه «خرمارود»، پل ارتباطی نوده خاندوز به سیدآباد در آزادشهر تخریب شد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
پل دره رحمد در لودنشاید آلمان با موفقیت منفجر شد.
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
حمله انتحاری یک شناور بدون سرنشین روسی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که سبب تخریب پلی در اوکراین شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما چه با شرکت یادمان سازه چه با سازمان عمرانی مناطق، این مأموریت و نگهداشت پل‌ها را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: پل حافظ ـ جمهوری؛ یکی از پل‌های قدیمی است و باید برداشته شده و به زیرگذر تبدیل شود.
تصاویری از انفجار یک پل در نزدیکی نیروگاه برق آبی خرسون را مشاهده می‌کنید.
فرماندار پلدختر گفت: : پل اصلی `مونه بن لار` معمولان پس از سیل ۹۸ تخریب شده و تاکنون بازسازی نشده است و برای تردد اهالی منطقه پل موقت نصب شد.
مشاور رئیس جمهور اوکراین گفت: «باید هر چیز غیرقانونی را نابود و تخریب کرد». اشاره مشاور زلنسکی به پل کریمه است که بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، توسط این کشور ساخته و به دست پوتین نیز افتتاح شد.
جنگنده‌های ترکیه‌ای اخیراً هم برخی مناطق شهرستان عقرة در شمال استان دهوک را هدف قرار دادند که در اثر آن یک پل مهم تخریب و برق ۲۰ روستا قطع شد.
فیلمی از لحظه‌ تخریب پلی در پورتوریکو به دلیل سیلاب را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ