فروش نان ۱۳ هزار تومانی در فروشگاه‌های اینترنتی به جای ۳ هزارتومان این روزهادر نانوایی‌ها رواج پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والمارت، تارگت، کروگر، میسیز، سی وی اس و چند خرده فروش بزرگ دیگر در آمریکا تصمیم گرفته اند با همکاری شرکت های فناوری سیستم های نظارتی هوش مصنوعی پیشرفته برای مقابله با دزدی را توسعه دهند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از دستگیری مواد فروشان تا کشف پارچه‌های قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: زمین‌هایی را به دست فروشان اطراف تئاتر شهر معرفی می‌کنیم تا این افراد منتقل شده و حریم این بنا نیز پاکسازی شود.
در قسمت راسته بازار گل تهران که محل استراحت خشکه فروشان است حدود ۱۸ غرفه حدود ۱۵ متری جمعا حدود ۲۰۰ متر دچار آتش سوزی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان خبر داد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
در هفته ای که گذشت پیش فروش بلیت های نوروزی آغاز شد، اما مردم از نحوه عرضه بلیت های نوروزی ناراضی هستند از سوی دیگر برخی کارشناسان معتقد هستند که بازار مسکن دچار گرانی خواهد شد.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: همان‌طور که گران فروشی تخلف است به همان میزان ارزان فروشی بیش از اندازه نیز تخلف است.
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی اصل طلا، جواهر و پلاتین به‌کاررفته در مصنوعات ساخته‌شده از ارزش افزوده معاف است.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
رئیس اتحادیه مصالح فروشان ضمن تایید خبر عدم افزایش قیمت سیمان، گفت که طی روزهای گذشته یک کاهش نسبی هم در قیمت سیمان داشته ایم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به موازات مسابقات تیم ملی فوتبال ایران مسابقه‌ای بین وطن پرستان و وطن دوستان برگزار شدند که وطن پرستان قاطعانه پیروز شدند.
بررسی‌های شرکت ادوب آنالیتیکس نشان می‌دهد صرف هزینه برای خرید آنلاین در روز دوشنبه سایبری به رقم بی سابقه ۱۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد.
دبیر اتحادیه صنف عطار و سقط فروشان تاکید کرد که فروش هر نوع داروی گیاهی از جمله داروی لاغری و ترک اعتیاد در عطاری‌ها ممنوع است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از هفته آینده ساماندهی و جمع آوری دست فروشان آغاز می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از هفته آینده ساماندهی و جمع آوری دست فروشان آغاز می‌شود.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب بر لزوم ادامه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از طریق سامانه فروش نان تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس شناسایی شدند، گفت: تعداد زیادی از این افراد از ۲ تا ۱۱ بار دستگیر شده اند.
مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: تعداد دست فروشان از ۳۱ هزار نفر به پنج هزار و ۸۰۰ نفر رسیده و در برنامه مقرر شده که این تعداد را نیز کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ