در قسمت راسته بازار گل تهران که محل استراحت خشکه فروشان است حدود ۱۸ غرفه حدود ۱۵ متری جمعا حدود ۲۰۰ متر دچار آتش سوزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS ۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است. نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. دستگیره‌های در و آینه‌های بغل سنتی هستند. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با یک SUV نسبتا بزرگ و احتمالا سه ردیفه مواجه هستیم.
J ۷ با طراحی بدنه لیفت بک در سگمنت C، ظاهری تهاجمی دارد. این خودرو سال ۲۰۲۰ جانشین جک J ۵ شد. J ۷، پیشرانه ۱۵۰۰ cc توربو دارد ۱۵۰ اسب بخار قدرت موتور آن است که گشتاوری برابر با و ۲۱۰ نیوتن مترایجاد می‌کند. این خودرو مجهز به گیربکس اتومات CVT است.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
۵ خودرو اروپایی وارداتی بازار ایران در مراسمی رسمی رونمایی شدند.
کوئنیگزگ تصمیم دارد محصول پرسروصدای خود را با موتور قدرتمند V ۸ نیز راهی بازار کند. این موتور ۵ لیتری با یک موتور برقی که از آن با نام «ماده سیاه» یاد می‌شود، ترکیب خواهد شد. این موتور برقی با آنکه تنها ۳۹ کیلوگرم وزن دارد، اما ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
تنوع قیمت گوشت قرمز از فروشگاه های سطح شهر تا فروشگاه های آنلاین از حدود ۴۸۵ تا ۵۱۵ هزار تومان (گوسفندی) نشان از سلیقه ای عمل کردن در نرخ گذاری بازار این محصول دارد.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
کیلیان امباپه، ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار برنامه بازی های پیش فصل این تیم تاکید کرد که قصد ماندن دارد.
سخنگوى آتش نشانى شهردارى تهران اظهار کرد: یک مغازه در تجریش که وسایل پلاستیکى در انبار خود داشته، دچار حریق شد و این آتش به مغازه هاى دیگر سرایت کرده است.
آنتوان سوروگین عکاس معروف زمان قاجار این عکس‌ها را در سفر به شمال ایران ثبت کرده است. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند)
در ادامه می‌توانید تصویری جالب از یک میوه فروشی در بازار رشت مربوط به یک قرن قبل را مشاهده کنید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
رنو فلوئنس از سال ۲۰۰۹ به عنوان نسل دوم رنو مگان به جهانیان معرفی شد و در سال‌های مختلفی دستخوش فیس‌لیفت شد. اولین فیس و مدل اصلا طراحی خوبی نداشت، اما تقریبا از سال ۲۰۱۵ به بعد طراحی متعادل‌تر و بهتری پیدا کرد و متناسب با سیاست‌های جدید طراحی در رنو شد.
تماشاگران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان روز خاطره‌انگیزی را در ورزشگاه اختصاصی تیم محبوب‌شان تجربه کردند.
. درحال‌حاضر هیچ خودرویی در بازار اتوپایلوت واقعی ندارد یا کاملاً خودران نیست. به عبارت دیگر، امروزه نمی‌توانید یک خودروی تمام خودران واقعی خریداری کنید.
نسخه اکسلنت دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو و ۴ سیلندر است که ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این نسخه ۹ سرعته CVT است.
به تازگی جوراب‌هایی از موی سگ و خرگوش در بازار به فروش می‌رسد که مردم بدون اطلاع از جنس جوراب، آن را با نام «جوراب پشمی» خریداری می‌کنند. در توضیحات مواد تشکیل‌دهنده این جوراب‌ها آمده است که ۷۰ درصد درصد آن موی سگ و ۲۰ درصد آن را موی خرگوش تشکیل می‌دهد./شیعه نیوز
۱۰ بازیکن در ایام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیشترین سود را کردند و بیشترین افزایش را در ارزش خود داشتند.
فیفا اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران باقی مانده بلیت‌های فینال را با قیمت رسمی به فروش می‌رساند.
تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
وبگاه عربی ۲۱ شخصیت هایی که بر بازار سهام عربستان مسلط هستند را معرفی کرد که براساس آن سلیمان الحبیب با ۷.۹ میلیارد دلار در صدر ‌و شاهزاده ولید بن طلال با ۷.۳ در رتبه دوم قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ