براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی اصل طلا، جواهر و پلاتین به‌کاررفته در مصنوعات ساخته‌شده از ارزش افزوده معاف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
کمیته نظارت بر تحریم‌های سازمان ملل معافیت واردات چادرهای چند منظوره به کره شمالی برای کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان برای کمک به مقابله با سیل، خشکسالی و سایر موارد اضطراری را تصویب کرد.
امکان برخورداری از معافیت مالیاتی برای مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مطرح و مقرر شد که سازمان‌هایی که سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان دارند ازاین معافیت برخوردار شوند.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، روز سه شنبه به وقت محلی به خبرگزاری رویترز گفت آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا معافیت تحریمی جدیدی ۱۲۰ روزه‌ای امضا کرده است که به کشور عراق اجازه می‌دهد بهای برق خریداری شده خود را به ایران بپردازد.
عدم شمول افزایش ۲ درصدی سود بازرگانی به تجهیزات و ملزومات و لوازم مصرفی پزشکی و مواد اولیه آنها و دارو و مواد اولیه دارو و شیرخشک ابلاغ شد.
اصفهان- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند پسر خانواده‌هایی که دارای فرزند با معلولیت شدید هستند، خبرداد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معاف مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی خبر داد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلولیت شدید، از خدمت سربازی معاف می‌شود.
در خانواده دارای یک فرزند پسر سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها فرزند پسر سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان امور مالیاتی موظف است در اعطای معافیت مالیاتی در مناطق آزاد برای واحدهای جدید اقدام کند
رییس سازمان امور مالیاتی کشور از معافیت مالیاتی بیش از نیمی از صاحبان مشاغل و اصناف (حدود ۴ میلیون پرونده شغلی) خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد.
اطلاعیه جدید برای سربازان: مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.
معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
سخنگوی صمت با بیان اینکه صادرات به قطر در مهر امسال ۳۰ درصد نسبت به مهر سال قبل رشد داشت، از معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی به قطر از تعهد ارزی به عنوان مشوق صادرکنندگان خبر داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
هاشمی درباره معافیت مالیاتی گفت: این موضوع دو بخش دارد؛ معافیات مالیاتی هنرمندان و دیگری معافیت مالیاتی خانه سینما. بر اساس قانون فعالیت‌هایی مانند کشاورزی و دامپروری و نیز فرهنگ و هنر از معافیت مالیاتی (تعبیر جدید اداره دارایی مالیات با ضریب صفر) برخوردارند که اگر تشکل داشته باشند، شامل تشکل هم می‌شود؛ بنابراین حتی اگر خانه سینما به سمت ثبت در وزارت کار هم متمایل شود - که شخصا معتقدم ماموریت اصلی خانه سینما در اساسنامه، صنفی یعنی مراقبت از کسب و کار و امنیت شغلی است این کار را انجام دهد - صرفا معافیت مالیاتیِ خانه‌ سینما لغو می‌شود نه اهالی سینما که به کسب و کار فرهنگی هنری سینمایی مشغولند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ