به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه غرب، شمال و مرکز استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
گیلانی‌ها با توجه به ورود سامانه بارشی شامگاه گذشته به استان، امروز دوشنبه هوایی خنک و بهاری را همراه با کاهش مطبوع دما تجربه کردند و بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی این شرایط آب و هوایی به مدت ۲ روز تداوم دارد.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۵ روز آینده آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌های رگباری بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
امروز قیمت دلار در صرافی ملی نسبت به دیروز به قیمت ۴۴ هزار و ۴۵۱ تومان رسید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات افزایش ابرناکی و بارش برف همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
در سطح استان تا پنجشنبه هفته جاری شاهد روند کاهش تدریجی و نسبی دما خواهیم بود.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم مه آلودگی و کاهش دمای استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌ برف در سراسر استان تا شامگاه امروز و کاهش محسوس دما تا پایان هفته خبرداد.
در سال جاری رشد خلق پول بانک ها و به تبع آن رشد نقدینگی به میزان قابل توجهی کنترل شد.
تداوم بارندگی و کاهش دما در تهران
بانک مرکزی گزارش «تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات این بانک در مهر ماه 1401» را منتشر کرد که حاکی از تداوم کاهش رشد تورم و نقدینگی در این ماه است.
تداوم بارش و کاهش دما در نیمه شمالی
تداوم رگبار و کاهش دما در تهران
به گزارش سازمان هواشناسی به تدریج گستره بارش‌ها به استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی کشیده می‌شود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ