دانیال شه بخش، بوکسور ایرانی بعد از خونریزی حریف در جریان راند دوم با رای داوران بازنده اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رومئو بکام اقدام جالبی به تقلید از پدرش انجام داده است.
رافینیا، ستاره بارسلونا، در مراسم آغازین بازی امشب با تاتنهام نوزاد چند ماهه خود را هم شرکت داد.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
یوسو سسما به همراه پسرش برای اضافه شدن به کادرفنی استقلال وارد تهران شد.
پسر رئیس‌جمهور کلمبیا به‌اتهام پولشویی و کسب درآمد نامشروع از سوی پلیس این کشور بازداشت شد.
هانتر بایدن اتهامات دادستانی آمریکا علیه خود را رد کرد و آن‌ها را ساختگی خواند.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
ملی پوش تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان در آستانه کسب مدال تاریخی انفرادی تنیس روی میز قهرمانی آسیا قرار گرفت.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
جیووانی سیمئونه به اولین بازیکن آرژانتینی پس از دیگو مارادونا تبدیل شد که توانسته با ناپولی فاتح اسکودتو شود.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
بهزادان پسر ونداد هرمز که لقب ابومسلم گرفت و منصور خلیفه عباسی او را ابومجرم می‌دانست و دستور قتل او را صادر کرد، که بود؟ در حالی‌که خود وسیلۀ انتقال قدرت به بنی‌عباس شده بود و مورخ اصفهانی به سبب همین انتقال او را ناقل‌الدوله لقب داد.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
دلیل اصلی ماندگار شدن اسم احمد لیستر در تاریخ، ماجرای قتل پسر بزرگش، فرخشاد، به دست پسر کوچکش، فرامرز، بود.
گل گاوی مقابل کاستاریکا برای هافبک جوان اسپانیا اهمیت زیادی داشت، چرا که او را در کنار پله اسطوره فوتبال قرار داد.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
ملکه الیزابت دوم، پادشاه بریتانیا که حکومتش هفت دهه طول کشید، پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. پسر بزرگ او، چارلز، اکنون پادشاه شده است. چارلز از سال ۱۹۵۲ پادشاه در انتظار بوده است که در تاریخ بریتانیا یک رکورد است.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پسر کشورمان با شکست کره ی جنوبی، به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.
پسری در کارولینای جنوبی دندان کوسه غول پیکری را پیدا کرده که قدمت آن به ماقبل تاریخ بازمی گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ