جیووانی سیمئونه به اولین بازیکن آرژانتینی پس از دیگو مارادونا تبدیل شد که توانسته با ناپولی فاتح اسکودتو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
سایت ال‌کنفیدنسیال در ادامه افشاگری‌های خود گزارش داد که پسر انریکز نگریرا از 15 سالگی عضو رسمی باشگاه بارسلوناست.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.
شب گذشته، یائیر نتانیاهو، پست توئیتری یک کارشناس صهیونیست روابط بین‌الملل در این خصوص را مجدد پست کرد که نوشته بود: «مارک لوین گزارش می‌دهد که وزارت امور خارجه آمریکا با هدف سرنگونی نتانیاهو، احتمالا ًبه منظور بستن توافق با ایرانیان، پشت اعتراضات کنونی در اسرائیل قرار دارد».
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۱۴۰۰ با گزارش یک نزاع جمعی در ورامین آغاز شد، پس از آن مأموران به محل درگیری رفته و مشخص شد که پسر جوانی به نام شاهرخ با ضربه چاقو فردی را به نام بهروز مجروح کرده و پس از آن متواری شده است.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۱۴۰۰ با گزارش یک نزاع جمعی در ورامین آغاز شد، پس از آن مأموران به محل درگیری رفته و مشخص شد که پسر جوانی به نام شاهرخ با ضربه چاقو فردی را به نام بهروز مجروح کرده و پس از آن متواری شده است.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک نزاع خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوانی از ناحیه کتف و چشم چپ دچار صدمات جدی شده است که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد. چند روز پس از بستری شدن وی در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که باید چشم صدمه دیده تخلیه شود در غیر اینصورت چشم دیگرش را هم از دست خواهد داد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
پدر خانواده که در همان محل کشف جسد بازداشت شده بود در نهایت با گزارش پزشکی قانونی و مستندات به دست آمده از سوی مأموران ۳ روز بعد به قتل پسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی بود که پسرم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر همین موضوع هم ما دائم با هم دعوا داشتیم.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۷ با گزارش درگیری چند نفر از اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد و در پی آن پسر ۳۲ ساله‌ای به نام اصغر که هدف گلوله‌های ساچمه قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
رسیدگی به این پرونده از اوایل دی‌ماه سال گذشته با گزارش نزاع جمعی در قرچک ورامین آغاز شد. پس از حضور و بررسی‌های مأموران مشخص شد، درگیری میان ۷ نفر که سرنشینان دو خودرو بودند، رخ داده است. در این میان پسر ۳۰ ساله‌ای به نام کریم از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود که به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد هم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ